سایت ویژه

هرآنچه که نیاز دارید در این سایت پیدا می کنید

درباره خرید غذای گربه پرشین کت

خرید غذای گربه پرشین

 

گربه‌ها به حیوانات پستاندار تقریباً کوچک اندامی گفته می‌شود که گوشتخوارند و بدن آن‌ها معمولاً از خز پوشیده شده‌است و از خانواده گربه‌سانان به‌حساب می‌آیند. گربه‌های اهلی را که در خانه نگهداری می‌شوند، گربه‌های خانگی می‌گویند. تقریباً حدود 10000 سال است که انسان‌ها گربه‌ها را اهلی کرده‌اند.

گربه ها یکی از انواع محبوب‌ترین حیوانات خانگی در جهان هستند و گاهی انسان‌ها آن‌ها را برای شکار حیوانات موذی مثل موش نگهداری می‌کنند و گاهی به عنوان همدم. وقتی گربه‌ها هنوز به سن بلوغ نرسیده باشند، به آن‌ها توله گربه می‌گویند. همچنین به گربه‌های ماده بالغ عقیم‎نشده ملکه (Queen) و به گربه‌های بالغ نر عقیم‌نشده، تام (Tom) گفته می‌شود.

حدود 60 نوع نژاد گربه در دنیا وجود دارد که به صورت موکوتاه، موبلند و بدون مو هستند. به گربه‌هایی که نژاد خاصی ندارند، اگر دارای موهای کوتاه باشند، در اصطلاح DSH (Domestic Shorthair) و به گربه‌های بدون نژاد با موهای بلند، DLH (Domestic Longhair) گفته می‌شود.

کلمه گربه به دیگر خانواده گربه‌سانان نیز اطلاق می‌شود که می‌تواند گربه‌های بزرگ جثه‌ای مثل شیر و ببر و پلنگ یا گربه‌های کوچک جثه‌ای مثل گربه‌وحشی و… باشند.

خرید غذای گربه پرشین:

خرید غذای گربه پرشین

غذای گربه پرشین نقش خیلی مهمی در سلامتی این حیوان ایفا می‌کند برای همین باید غذای مناسب به این نژاد از گربه داده شود. گربه‌های پرشین به‌خاطر ویژگی‌های فیزیکی خاصی که دارند و همچنین خلق‌و‌خوی منحصربه‌فردشان، باید غذاهای خاص خود را بخورند تا همواره سالم و سرحال باقی‌بمانند.

گربه پرشین چرا به غذای متفاوتی نیاز دارد؟

گربه پرشین حدوداً ۸ تا ۱۱ سال عمر می‌کند، البته به‌شرطی که نگهداری از گربه به‌درستی انجام شود. غذای گربه پرشین هم یکی از مهم‌ترین فاکتورها در نگهداری از این گربه است.

همان‌طورکه گفتیم، گربه پرشین به‌خاطر ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، نیازهای غذایی متفاوتی دارد؛ برخی از این ویژگی‎ها عبارتند از:

  • تنبل‌بودن و کم‌تحرکی
  • بلندبودن موها
  • داشتن پوزه‌تخت
  • مستعد برخی بیماری‌ها
  • بداشتها‌بودن گربه پرشین

به گربه پرشین چه غذاهایی باید داد؟

  1. غذای گربه پرشین باید غنی از اسیدهای چرب ضروری و ویتامین‌های لازم برای پوست و مو باشد. از آن‌جایی‌که مهم‌ترین ویژگی ظاهری گربه پرشین، پوشش بدنش است، به‌همین‌دلیل غذای گربه پرشین باید غنی از ویتامین‌های مفید برای پوست و مو مانند بیوتین و اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ باشد. درغیراین‌صورت بهتر است این ویتامین‌ها و اسیدهای چرب ضروری را از طریق مکمل‌ها دریافت کند.
  2. غذای گربه پرشین باید از تشکیل گلوله‌های مویی داخل معده جلوگیری کند.

با این‌که موهای بلند پرشین‌ها خیلی زیباست ولی مشکلاتی را هم به همراه دارد. گربه پرشین هر روز خود را نظافت می‌کند و این کار را با لیسیدن موها انجام می‌دهد. بزاق گربه حاوی ماده‌ای است که موها را تمیز و ضدعفونی می‌کند و زبان گربه به دلیل داشتن پرزهای سفت و زبر، مثل شانه عمل‌کرده و گربه با لیسیدن، آن‌ها را شانه می‌کند.

لیسیدن مداوم موها باعث می‌شود موهای جدا شده از پوست، خورده شوند و در داخل معده گربه پرشین، گلوله‌های مویی به‌وجود بیایند. اگر غذای گربه پرشین شما مناسب برای رفع این گلوله‌های مویی (هربال) نباشد، گربه با مشکل مواجه می‌شود.

ایجاد گلوله‌های مو در معده در گربه پرشین

تجمع این گلوله‎ های مویی در معده گربه می‌تواند مشکلاتی مانند انسداد دستگاه گوارش را به‌وجود آورد و نشانه‌های بالینی آن استفراغ، بی‎اشتهایی و بی‌حالی است.

گلوله‌های مو یا تریکوبیزار، در بین بیماری‌های گربه یک بیماری مهم و متداول به شمار می‌آید. به‌همین دلیل یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در مورد نگهداری از گربه پرشین این است که مراقب تشکیل گلوله‌های مویی باشید.

راه حل جلوگیری از تشکیل گلوله‌های مویی

  • استفاده از غذای خشک گربه پرشین هربال (از بین برنده گلوله‌های مو)
  • استفاده روزانه از مالت برای گربه پرشین

چنانچه گربه پرشین دارید، هر روز حدود ۴ سانتی متر (از داخل تیوپ) مالت گربه به او بخورانید. مالت مخصوص گربه به صورت آماده موجود است.

۳. غذای گربه پرشین باید به گونه‌ای باشد که از ایجاد سنگ‌های ادراری پیشگیری کند.

یکی از بیماری‎های گربه پرشین که در گربه پرشین نر عقیم‌شده بیشتر دیده می‌شود، بروز سنگ‌های ادراری است. این سنگ‎ها در گربه‎هایی که کم آب میخورند و از غذای خشک استفاده میکنند بیشتر دیده می‌شود.

به‌همین‌خاطر اگر گربه پرشین شما نر و عقیم شده است، حتماً به نکات زیر توجه کنید:

  • آب فراوان و تازه همیشه در دسترس باشد.

هر ۲-۳ روز یکبار به جای غذای خشک، غذای کنسروی به گربه داده شود.

+ نوشته شده در  سه شنبه 31 خرداد 1401ساعت 2:13  توسط sadegh  بازدید 259 برچسب ها: غذای جوسرا , غذا سگ , خرید غذا سگ , درباره غذا سگ , آشنای با غذا سگ ,

آشنایی با قيمت تور اروپا نوروز ۱۴۰۲ در رز آبی

قيمت تور اروپا نوروز ۱۴۰۲

 

قيمت تور اروپا نوروز ۱۴۰۲

 

 

تور اروپا همیشه یکی از پر هیجان‌ترین و رمانتیک‌ترین مقاصد گردشگری جهان بوده و خواهد بود. تحقیقات نشان می‌دهند مردم نسبت به دارایی‌های مادی‌شان، ارزش خیلی خیلی بیشتری به تجربیات می‌دهند؛ سفر به این قاره این تجربه را در اختیارتان خواهد گذاشت. رفتن به اروپا همراه با خانواده و دوستان هدیه‌ای خواهد بود که هیچ زمانی از یاد خودتان و آنهایی که دوستشان دارید نخواهد رفت. وقتی نوبت به تجربه غذا و خوراکی‌هایی برسد که شما را با مردم و مکان‌ها ارتباط می‌دهند، جایی مانند این قاره را پیدا نخواهید کرد. آنهایی که به دنبال چیزی بیشتر از آفتاب و شن می‌گردند، تور اروپا می‌تواند مقصدی جادویی باشد. در بازارهای کریسمسی، می‌توانید این جادو را حس کنید. تاریخ در قدم به قدم سفرتان موج می‌زند، ساختمان‌ها، کلیساها، برج‌ها، باروها، قلعه‌ها و حتی هتل‌ها گواه قرن‌ها تمدن را می‌دهند. اما زود قضاوت نکنید، در داخل این پوسته تاریخی مدرن‌ترین شهرهای روی زمین شکل گرفته‌اند. تنوع آب و هوایی در این قاره بی‌نظیر است؛ با یک ویزای اروپا می‌توانید مناطق برفی در شمال تا سواحل گرم و آفتابی جنوب را در یک زمان ببینید. محدوده شنگن این فرصت بی‌نظیر را به شما می‌دهد که در یک تور اروپا دنیاهایی گوناگون را در هر تکه از سفرتان تجربه کنید.

 

قيمت تور اروپا نوروز ۱۴۰۲ :

 

 

چرا تور اروپا؟

از استابول تا لیسبون، از آمستردام تا ونیز و از لندن تا مارسی، اروپا با بی‌شمار جاذبه برای دیدن، بی‌شمار خیابان برای قدم زدن و بی‌شمار فعالیت تفریحی برای انجام دادن پر شده است، چیزهایی که در بیشتر از 3000 سال تمدن انسانی شکل گرفته و شکوفا شده‌اند. این قاره‌ای است که به شما اجازه می‌دهد پا به قلعه‌های قصه‌های پریان بگذارید؛ قدم به قدم در امتداد دیوارهای باستانی و آبراه‌های شهرها راه بروید؛ پشت نیمکت‌های کلیساهای جامع قرون وسطایی نشسته و از دیدن شکوه و عظمتشان حیرت‌زده شوید؛ در سواحلی قدم بزنید که هنوز هم خاطرات وهمناک جنگ‌های جهانی را در حافظه‌شان دارند؛ در دهکده‌های اسرارآمیزی بگردید که قدمتشان از اهرام مصر هم بیشتر است. در تور اروپا، به آتن بروید و در حال بالا رفتن از کوهی که شما را به آکروپولیس می‌رساند، به دنیایی فکر کنید که زمانی سقراط و پلاتو در آن زندگی کرده و تفکر کرده‌اند. در کولوسئوم رم، گلادیاتور درونتان را بیدار کنید. در هزارتوی کوچه پس‌کوچه‌های سنگ‌فرش شده شهر قدیم پراگ، خود را به دست تقدیر سپرده و تا آخرین لحظه، دست به نقشه تلفن همراهتان نبرید. در تور اروپا آن قدر با این یادگارهای خیره‌کننده روبه‌رو خواهید شد که بالاخره در جایی از سفر شما هم به خودتان خوایهد گفت: خدای من، در این جا واقعا می‌توان تاریخ را حس کرد.

 

قیمت تور اروپا

اروپا شهرت یافته که منزلگاه برخی از گران‌ترین شهرهای روی زمین برای مسافران است، اما با این حال هنوز هم رفتن به یک تور ارزان اروپا خارج از تصور نیست. در حالت کلی هر چه به سمت شمال بروید همه چیز گران‌تر می‌شود، با این وجود چند استثنا هم وجود دارد. کشورهای شرق این قاره همچنان ارزان مانده‌اند اما به نظر می‌آید سال به سال فاصله این کشورها با کشورهای غربی قاره کمتر می‌شود. فصول مختلف به شکل واضحی، نقش بزرگی در قیمت تور اروپا بازی می‌کنند. در جولای و آگوست بیشتر کشورهای این قاره با حضور تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان حسابی شلوغ می‌شوند. در همین زمان بعضی شهرها در جنوب خلوت می‌شوند چرا که ساکنین آنها، خودشان به تعطیلات می‌روند. در این دوره تخفیف‌های خوبی نصیبتان می‌شود اگر می‌توانید با گرمای شدید هوا کنار بیایید. بعضی شهرها در شمال هم در فصل کم‌گردشگر آب و هوای سخت و فوق‌العاده سردی دارند و بازدید از آنها توجیه خاصی ندارد.

قیمت هتل در اروپا

در تور اروپا به گزینه‌های بسیار متنوعی برای اقامت دسترسی دارید، از مهمانخانه‌های بسیار ارزان گرفته تا هتل‌های لوکس گران قیمت. اما اگر می‌خواهید یک تور ارزان اروپا داشته باشید، باید به امکانات محدودتر بسنده کنید. وقتی صحبت از جایی برای اقامت باشد، خوابگاه‌ها به شکل سنتی ارزان‌ترین گزینه‌ها هستند. در ادامه قیمت معمول خوابگاه‌ها برای هر شب اقامت در شهرهای مختلف را بیان می‌کنیم، اما توجه کنید که این قیمت‌ها معمولا ارزان‌ترین گزینه‌ها برای خوابگاه‌های مناسب هستند و گزینه‌های ارزان‌تر هم ممکن است وجود داشته باشند. اگر می‌خواهید اتاق خصوصی داشته باشید، باید مبلغ بیشتری خرج کنید. قیمت خوابگاه در لندن 20 تا 45 دلار، در پاریس 30 تا 50 دلار، در آمستردام 20 تا 50 دلار، در برلین 13 تا 30 دلار، در بوداپست 8 تا 20 دلار و در بارسلون 15 تا 25 دلار است.

اگر یک بار اجاره آپارتمان را تجربه کنید، احتمالا طرفدارش خواهید شد. در بسیاری از شهرهای اروپا اجاره کوتاه مدت آپارتمان می‌تواند مقرون‌به‌صرفه‌تر از اقامت در هتل برایتان تمام شود. یکی از بهترین سایت‌ها برای پیدا کردن آپارتمان‌های اجاره‌ای، سایت Airbnb است. قیمت آپارتمان مشابه قیمت هتل‌های ارزان قیمت است اما در بیشتر مواقع ارزش بیشتری در برابر هزینه‌ای که برایشان می‌کنید دارند. آپارتمان‌ها بزرگتر و تمیزتر هستند و آشپزخانه دارند. اگر همراه با خانواده یا به صورت گروهی به تور اروپا آمدید، اجاره آپارتمان یکی از بهترین گزینه‌هایتان خواهد بود. هتل ارزان قیمت در اروپا به تعداد فراوان پیدا می‌شود، البته از قیمت‌های پایین انتظار کیفیت و خدمات آنچنانی را نداشته باشید. نظرات و راهنماها را بخوانید چرا که در بعضی موارد هتل‌های ارزان و با کیفیت بالایی وجود دارند که در سایت‌های اینترنتی لیست نشده‌اند. اگر در مورد خرج کردن پول محدودیت نداشته باشید انتخابهای بی‌شماری پیش رویتان خواهد بود. در تمام شهرها هتل‌های لوکس 5 ستاره وجود دارند که خدماتی بی‌نقص را ارائه می‌دهند.

قیمت غذا در تور اروپا

غذا و نوشیدنی می‌توانند هر بودجه‌ای را به سرعت تمام کنند اما ما چند توصیه برایتان آماده کرده‌ایم تا با رعایت آنها و کم کردن هزینه غذا خوردن، قیمت تور اروپا خود را پایین بیاورید. برای کسی که می‌خواهد با بودجه کم به اروپا برود، هزینه روزانه غذا در روز حدود 14 تا 40 دلار است. در پایین‌ترین مقدار شما بیشتر مواقع صبحانه خوابگاه و غذاهای خانگی ساده‌ای را می‌خورید که خودتان تهیه کرده‌اید یا از سوپرمارکت‌ها خریده‌اید. در بازه متوسط تا بالا، شما می‌توانید از رستوران‌های ارزان با غذای بیرون‌بر (8 تا 10 دلار برای هر وعده) و رستوران‌های مقرون‌به‌صرفه دارای فضای نشستن (15 تا 20 دلار برای هر وعده) غذا تهیه کنید و چند خوراکی ساده هم در طول روز نوش جان کنید. پیشنهاد می‌کنیم بودجه بیشتری را برای غذا خوردن در نظر بگیرید، چرا که جان‌سخت‌ترین مسافران تور اروپا هم گاهی ریاضت را کنار گذاشته و دلشان می‌خواهد یک غذای خوشمزه و عالی بخورند. وقتی با شهرها آشنا نباشید پیدا کردن یک خواربارفروشی به یک چالش واقعی برایتان تبدیل می‌شود؛ اوضاع بدتر می‌شود وقتی گرسنه هم باشید. به علاوه پخت و پز بعد از یک روز طولانی گشت و گذار در شهر و دیدن جاذبه‌ها عذابی واقعی خواهد بود. توصیه می‌کنیم پولی را جداگانه برای خوردن غذاهای محلی هر منطقه کنار بگذارید؛ خوردن غذاهای هر منطقه بخش بزرگی از تجربه فرهنگ آن کشور است و جای تاسف دارد اگر این تجربه را در تور اروپا نداشته باشید.

هزینه گشت و گذار و دیدن جاذبه‌ها در تور اروپا

شما به تور اروپا می‌روید تا فرهنگ این قاره را تجربه کنید و مکان‌های دیدنی را ببینید. خب جیبتان را پر پول کنید چرا که بیشترشان هزینه ورودی دارند. البته این هزینه‌ها وحشتناک و بسیار بالا نیستند اما به هر حال قیمت تور اروپا شما را بالا می‌برند. با این که ممکن است در هر روز سفرتان کاری انجام ندهید که نیاز به پرداخت هزینه ورودی داشته باشد اما پیشنهاد می‌کنیم 15 تا 20 دلار را برای این موضوع کنار بگذارید. در ادامه برخی از هزینه‌های ورودی جاذبه‌های مشهور اروپا در شهرهای مختلف را عنوان می‌کنیم تا دیدی کلی از این هزینه‌ها به دست آورید. ورودی موزه لوور پاریس 17 دلار، برج لندن 37 دلار و موزه ون گوگ در آمستردام 20 دلار است.

+ نوشته شده در  سه شنبه 31 خرداد 1401ساعت 0:14  توسط sadegh  بازدید 108 برچسب ها: تور اروپا , تور نوروز , تور رز آبی , گردشگری , درباره گردشگری رز آبی , تور اروپایی رز آّی , تور ژنو,

آشنایی با غذای مورد علاقه سگ گلدن رتریور

غذای مورد علاقه سگ گلدن رتریور

 

غذای مورد علاقه سگ گلدن رتریور

آشنایی با سگ نژاد گلدن رتریور

سگ ها در نژاد ها و انواع مختلفی هستند. در واقع در جهان حدود 340 نژاد سگ شناخته شده است که هر کدام ویژگی های خاص و منحصر به فرد خودشان را دارند. این حیوانات در اندازه، رنگ و جثه های مختلف هستند. به گونه ای رفتارهای اخلاقی آنها با هم فرق دارد. که فکر می کنید با گونه ای دیگر از حیوان روبرو هستید. شما اگر تا به حال سگی نداشته اید و در صدد خرید سگ هستید، آشنایی با سگ نژاد گلدن رتریور به شما کمک می کند تا بهترین سگ را انتخاب کنید.

این سگها بسیار پر انژی و خونگرم هستند. با انسان های در هر سنی به خوبی ارتباط برقرار می کنند و برای آنها همراه دائمی می باشند. گلدن رتریور از بهترین سگ های محبوب در آمریکا می باشند. گلدن ها طرفداران زیادی در دنیا دارند و در سال 2019 به عنوان سومین سگ محبوب در دنیا شناخته شد.

 

غذای مورد علاقه سگ گلدن رتریور  :

 

تاریخچه نژاد گلدن رتریور

در قرن نوزدهم میلادی شخصی به نام لرد تویید ماوت را در کشور اسکاتلند کشف کرد. به طوری که این سگ را در سیرک در حال انجام حرکات نمایشی دید و از هوش بالای حیوان بسیار متحیر ماند.

سگ های گلدن که اصالتا روسی هستند، دارای هوش بالا و شامه بسیار قوی می باشند. با انسان رابطه خوبی برقرار می کنند و خیلی روز صمیمی می شوند. لرد تویید تصمیم گرفت این سگ را به منظور شکار تربیت کند. با سپری شدن روزها لرد تویید متوجه شد که سگ مورد علاقه او توانایی های زیادی دارد و با تربیت صحیح او را به سگ توانمندی تبدیل کرد. بعد از سالیان سال نژاد گلدن رتریور را با رتریور طلایی ترکیب نژادی کردند و سگ های امروزی گلدن طلایی به وجود آمدند. البته گلدن هایی به رنگ های دیگر مانند سفید نیز وجود دارد که بسیار دوست داشتنی و محبوب هستند.

 

تغذیه سگ گلدن رتریور

هر سگی با توجه فعالیت روزانه، اندازه، سن و متبولیسم بدنش به رژیم غذایی مناسبی احتیاج دارد. از آنجا که سگ های گلدن معمولا فهالیت بیشتری دارند، غذای بیشتری می خورند. البته کیفیت غذایی که سگ می خورد بسیار مهم است. خوردن زیاد از غذای باکیفیت هم سگ را چاق می‌کند و هم برای حفظ هیکل مناسب سگ نژاد گلدن رتریور، بهتر است. بنابراین روزانه دو تا سه پیمانه غذای خشک سگ که (برای سهولت در هضم غذای) در دو وعده غذایی به آنها داده شود. در غذا دادن به این سگ ها زیاده روی نکنید تا دچار چاقی و اضافه وزن نشوند. اگر احساس کردید که سگتان چاق شده برای کم کردن وزن آنها می توانید فعالیت روزانه را بیشتر کرده و به بازی و تمرینات ورزشی به حیوان دوست داشتنی تان بپردازید.

برای تهیه غذای مخصوص سگ های گلدن می توانید به پت شاپهای معتبر مانند پت شاپ پتیپو به صورت حضوری و آنلاین مراجعه کرده  و غذای مخصوص و دیگر لوازم جانبی حیوان خانگی خود را تهیه بفرمایید.

غذای مورد علاقه سگ ها

تقریباً هر سگی هنگام دیدن غذا هیجان زده می شود و شروع به تکان دادن دم خود می کند. برای سگ هم مهم نیست که این غذا مرطوب باشد یا خشک و همین که غذا مورد علاقه اش باشد کافیست. اما وقتی شما می خواهید غذای سگ مناسب انتخاب کنید و همه گزینه ها را در اختیار دارید، انتخاب شما بر اساس چه معیاری است؟

واقعیت این است که هر کدام از غذاهای سگ مزایای زیادی برای تغذیه و سلامتی حیوان خانگی شما دارد. اما حتما شما دلیلی دارید که یک غذای خاص را از بین بقیه موارد، برای سگ خود انتخاب می کنید. ادامه این مقاله از مجله پت خرید را بخوانید تا از مقایسه غذای خشک یا مرطوب سگ ها و نکاتی که هنگام انتخاب خود باید در نظر بگیرید، مطلع شوید.

مقایسه بین غذای خشک و مرطوب سگ ها

  • تفاوت اصلی بین غذای مرطوب و خشک سگ، همانطور که از نامشان مشخص است، میزان رطوبت و بافت آن است. غذای خشک سگ حاوی ۳ الی ۱۱ درصد رطوبت و غذای کنسروی سگ حاوی ۵۰ تا ۸۰ درصد رطوبت است.
  • هر غذای سگ متشکل از مواد تشکیل دهنده با تفاوت اندک نسبت به سایر غذاها است.
  • در انواع مختلف غذاهای تر یا خشک از پروتئین های مختلفی استفاده می شود و هر کدام ترکیب متفاوتی از کربوهیدرات ها را دارند.
  • میزان کالری در غذای خشک نیز بیشتر از کالری موجود در غذای مرطوب است.
  • غذای خشک سگ در پاکت بسته بندی می شود. اما غذای تر در یک قوطی کنسروی بسته بندی می شود و اغلب بوی قوی تری دارد.
  • مصرف غذاهای خشک تمیزتر از غذای مرطوب است. گاهی سگ شما با مصرف غذای مرطوب، دور و اطراف ظرف غذایش را کثیف می کند.

آیا سگم به غذای مرطوب علاقه دارد؟

شما می توانید برای تغذیه سگ خود از غذای مرطوب استفاده کنید. با این حال در مقایسه غذای خشک و تر، غذای تر و کنسروی همیشه گزینه بهتری نیست. بهتر است قبل از اعمال هرگونه تغییر در رژیم غذایی سگ خود، ابتدا با دامپزشک مشورت کنید. دامپزشک می تواند هرگونه نگرانی شما مانند تلاش برای کاهش وزن سگ یا آلرژی غذایی احتمالی او را حل کند. در واقع نباید فقط به علاقه سگ در مورد غذا توجه کنید و باید شرایط دیگری را نیز بسنجید.

در مورد برخی از مزایای خاص غذای مرطوب سگ در بخش بعدی بیشتر بحث خواهیم کرد. این مزایای خاص ممکن است این نوع غذا را به انتخاب بهتری برای سگ شما تبدیل کند.

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 30 خرداد 1401ساعت 4:13  توسط sadegh  بازدید 111 برچسب ها: غذای مورد علاقه سگ گلدن رتریور , غذا سگ , غذا گربه ؛ درباره غذا حیوانات , رویال کنین,

معرفي آژانس رز آبي و تور هاي آن

آژانس رز آبي

 

آژانس رز آبي

 

 

مجموعه رز آبي با توجه به دريافت مجوزهاي قانوني از سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در زمينه اجراي تورهاي داخلي و خارجي و از سازمان هواپيمائي كشوري در خصوص ارائه خدمات مسافرت و هوائي و فروش بليط و عضويت در انجمن بين المللي حمل و نقل هوائي (IATA) از سال 1384 به منظور خلق ايده هاي نوين جهت سرويس دهي بهتر و بيشتر به مسافرين ، تاسيس گرديد. اين شركت داراي مجوز رسمي 23086-126/912 از سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، مجوز شماره 1091 از سازمان هواپيمايي كشوري، داراي لوح تقدير از هواپيمايي آليتاليا، ايران اير و سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مي باشد. همواره اهداف مديران متعهد و همكاران متخصص ما بر شناخت نيازهاي مشتريان و ارائه خدمات بهينه مبتني بر پيشرفته ترين تكنولوژي هاي روز دنيا در اين خصوص مي باشد. بالا بردن كيفيت خدمات در چهارچوب استانداردهاي حاكم در جهان ، امري نيست كه به طور اتفاقي حاصل گردد. ديدگاه بلند مدت در تحقيق ، توليد محصول ، نظارت بر كيفيت اجرا و همچنين پشتيباني از جمله نگرش هاي راهبردي ما در صنعت گردشگري مي باشد، نگرشي كه به شهادت آنچه در اين يازده سال انجام گرفته است براي مجموعه آژانس رز آبي تخصص ، و براي مشتريان ما ، رضايت را به همراه داشته است. مجوزها: داراي مجوز بند ب از سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري عضويت در انجمن بين المللي حمل و نقل هوائي (IATA) عضويت در انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرتي ايران. عضويت در انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرتي تهران تقدير شده از هواپيمائي جمهوري اسلامي ايران هما تقدير شده از سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري داراي لوح تقدير از هواپيمائي آليتاليا بابت بهترين فروش بليط در سال هاي 2014 و 2015 در ايران داراي گواهي كيفيت در خدمات از ICS آلمان داراي لوح تقدير از انجمن ملي حمايت از مصرف كنندگان ايران در سال 1394 داراي لوح تقدير از اجلاس سران و مديران برتر ايران داراي نمايندگي انحصاري فروش هتل رنسانس پاريس در ايران در سال 1388 خدمات: مشاوره ، رزرو و صدور بليط هاي هواپيما در مسيرهاي داخلي و بين المللي به دو روش آنلاين و حضوري مشاوره ، طراحي و اجراي تورهاي داخل و خارج از ايران مشاوره در زمينه اخذ رواديد و برنامه ريزي سفر به كشورهاي مختلف مشاوره ، طراحي و اجراي سمينارها و كنفرانس هاي تخصصي در داخل و خارج از ايران با ارائه مدرك معتبر از ارگانها و سازمان هاي مربوطه مشاوره ، طراحي و اجرا تورهاي تخصصي و توريستي به صورت هفتگي در مسيرهاي اروپائي ، آسيائي و ... مشاوره ، طراحي و اجراي تورهاي داخل ايران جهت ميهمانان خارجي محصولات ويژه: اجراي تورهاي هفتگي پاريس به مدت 6 سال متمادي طراح و مالك سايت رزرواسيون هتل و پرواز و ترانسفر در اقصي نقاط جهان و پرداخت با كارت شتاب با نام تجاري BOOK BAAN اجراي تورهاي اختصاصي جهت مديران با خدمات VIP در اقصي نقاط جهان پشتيباني: داراي تيم پشتيباني در شركت به صورت 24 ساعت در هفت روز هفته

آشنايي با آژانس هواپيمايي رز آبي: . . انسان همواره در طول تاريخ ميل به شناختن را در خود احساس مي‌نموده است. دانستن نادانسته‌ها و لذت دستيابي به آنچه كه دور از دسترس است ، بهانه‌اي شد تا بشر گام در راه سفر بنهد. . ايرانيان نيز از ديرباز سفر را وسيله‌اي براي رسيدن به رشد و كمال مي‌دانستند و از اين روست كه گردشگري به جزئي از فرهنگ اين سرزمين بدل گرديده است. با عبور از گذر زمان و پيشرفت تكنولوژي ، فرهنگ سفر نيز تغيير يافته و ما افتخار مي‌كنيم كه در عصر حاضر با آخرين روش‌هاي روز گردشگري دنيا در خدمت مردم عزيز كشورمان هستيم. . آژاتس رز آبي با برخورداري از كارشناسان باسابقه و خوشنام اين صنعت ، همواره در پي خلق ايده‌هاي نوين براي برپايي تورهاي مختلف بوده است. انتخاب مسيرهاي پر رونق و جذاب به مقاصد اروپا ، آسيا و خاور دور ، همچنين كيفيت بالاي ارائه خدمات باعث شده تا همه ساله به مشتريان دائمي اين آژانس اضافه گردد ، از جمله اين مسير ها مي توان به كشور كرواسي اشاره كرد كه اين شركت به عنوان اولين آژانس در ايران اقدام به برگزاري تورهاي هفتگي كشور كرواسي نمود. . آژاتس رز آبي داراي مجوز بند الف (فروش بليط كليه خطوط هوايي داخلي و خارجي) از سازمان هواپيمايي كشوري, بند ب (اجراي تورهاي داخلي و خارجي) از سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري نيز عضو انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرتي ميباشد ضمنا" اين آژانس آمادگي خود را جهت عقد قرارداد با كليه ادارات, شركتها و سازمانها و همچنين آژانسهاي بند ب جهت تامين كليه بليطها و انجام كليه امور مسافرتي اعلام ميدارد . . آژانس رز آبي كه هميشه رضايت كامل مسافر را مهمترين هدف خود مي‌داند اين بار نيز قصد دارد با ارائه خدماتي متفاوت در بين تور اپراتورهاي كشورمان ، مبتكر ايده‌هاي نوين اين صنعت باشد. . برخي از خدمات اين شركت عبارتند از: . . 1- پاسخگويي مناسب و سريع به درخواست شما . . رزرو آنلاين بليط هواپيمايي ، انجام تورهاي ورودي ، تور خروجي ، تورهاي طبيعت گردي (اكوتريسم) ، تهيه و رزرو بليط هواپيمايي شامل: . . قيمت و نرخ بليط هواپيما ، فروش بليط هواپيما و نمايندگي فروش بليط كليه شركت هاي هواپيمائي از جمله ايران اير ، ماهان ، كاسپين ، كيش اير ، و بليط هاي چارتري و نيز بليط ايرلاين هاي خارجي از جمله امارات ، بريتيش ، لوفت هانزا و كي ال ام ، اير فلوت ، ايرعربيا ، الاتحاد ، قطر اير لاينز ، گلف ، رزرو آنلاين هتل در ايران و سراسر جهان ، تهيه ويزا ايران و خدمات فرودگاهي و خودرو و تشريفات و تورهاي تجاري و نمايشگاهي در اقصي نقاط دنيا . . پاسخگويي سريع به هر نوع پيشنهاد و انتقاد مسافرين يا همكاران محترم با شماره تماس 88471856 . . . . . . . . . . . . نام: زاوش شادمهر . . ايميل:[email protected] . . تلفن: 02188471020 . . موقعيت: . . آدرس: تهران - خيابان شريعتي - بالاتر از خيابان مطهري - نبش كوچه شكرآبي - شماره 2

+ نوشته شده در  دوشنبه 30 خرداد 1401ساعت 0:52  توسط sadegh  بازدید 101 برچسب ها: رز آبی, درباره رز آبی , گردشگری , تور اروپا , تور پاریس,

درباره سفر به کشور یونان

سفر به کشور یونان

سفر به کشور یونان

 

 

آب و هوای یونان

یونان را می توانیم از نظر آب و هوایی به 3 دسته تقسیم کنیم.

  • آب و هوای مدیترانه ای که سبب بروز زمستانهایی پر باران و تابستان هایی خشک می شود و در مناطق ساحلی آب و هوای مطلوبی را ایجاد می کند.
  • آب و هوای آلپی که باعث بارش های سنگین برف در مناطق مرتفع می شود.
  • آب و هوای معتدل که تقریبا به اکثر جاهای این کشور هوایی میانه و آرام هدیه می دهد.

اما بهتر است بدانیم مناسب ترین زمان برای سفر به یونان از اوایل ماه می است و بهترین زمان برای استفاده از ساحل و دریا ماه اوت!
بهتر است برای تابستان لباس های سبک و عینک آفتابی همراه داشته باشید و در زمان بازدید از جزایر یک ژاکت نازک برای شبهای خنک با خود ببرید.

 

سفر به کشور یونان:

 

 

زبان و مذهب مردم یونان

زبان رسمی در یونان "یونانی" است که تقریبا 98 درصد مردم در این کشور به این زبان صحبت می کنند. به علت وجود توریست های زیاد اغلب جوانها نیز سعی در یادگیری زبان انگلیسی و فرانسوی کرده اند که تا حدودی هم موق بوده اند! زبانهای غیر رسمی دیگری نیز در یونان وجود دارد مانند زبان مقدونیه ای، آلبانیایی، ترکی، ارمنی و بلغاری!
جالب است بدانید در قدیم یونانی ها اعتقاد به الهه ها و خدایان بی شماری داشتند که دارای جنسیت و جسمی انسانی بودند! اما امروزه مذهب خداشناسی جزء لاینفک زندگی یونانی ها شده است بطوریکه بیش از 98 درصد جمعیت این کشور ارتودوکس هستند و بیشتر تعطیلی ها، جشن ها و مراسم ها در یونان ریشه ای مذهبی دارد.

واحد پول کشور یونان

یکی از مهمترین اطلاعات برای شروع هر سفری، دانستن واحد پول کشور مقصد است. ارز رسمی در یونان یورو می باشد که هر یورو هم معادل 100 سنت است. از سال 2002 استفاده از یورو رسما بین کشورهای آلمان، بلژیک، اتریش، فرانسه، اسپانیا، یونان، پرتقال، لوکرامبورگ، ایتالیا، ایرلند، فنلاند، هلند و... اجباری شد که به آنها کشورهای عضو اتحادیه اروپا می گویند. قبل از این واحد پول یونان دراخما بود.

 

ویزای یونان

قطعا میدانید که برای سفر به یونان نیازمند اخذ ویزا هستید. از آنجایی که یونان جزء کشورهای حوزه شینگن محسوب می شود، برای گرفتن ویزا باید به سفارت یونان در تهران مراجعه نمائید. شما ابتدا فرم مخصوص را پر کرده و سپس به وسیله ایمیل تقاضای یک وقت از سفارت می کنید، طی دو روز کاری به ایمیل شما جواب داده شده و یک وقت را تعیین می کنند که در آن روز با مدارک کامل باید به سفارت مراجعه کنید. مدارک مورد نیاز عبارتند از :

  • داشتن پاسپورت جدید به همراه پاسپورت قبلی (به علت سابقه سفرها)
  • نامه رسمی بانک/گردش مالی به همراه مهر و ترجمه شده
  • عکس رنگی جدید
  • گواهی اشتغال به کار (مربوط به کارمندان)
  • گواهی اشتغال به تحصیل (مربوط به دانش آموزان و دانشجویان)
  • لیست بیمه

 

 

حمل و نقل در یونان

طی سالهای اخیر در یونان خدمات حمل و نقل عمومی پیشرفت چشمگیری داشته است و شاید مهمترین دلیل آن هم برگزاری مراسم المپیک در آتن باشد. اتوبوس برقی، اتوبوس، مترو، تراموا، قطار برقی، تاکسی و کشتی ها همه و همه برای افزایش استانداردهای حمل و نقل و در جهت جلب نظر مثبت مسئولین ارتقا یافته اند. در یونان بلیت های سه روزه ای صادر می شود به نام بلیت توریستی که حدود 6 یورو قیمت داشته و حسنی که دارد این است که اتوبوس های رفت به فرودگاه را نیز پوشش می دهد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 29 خرداد 1401ساعت 4:08  توسط sadegh  بازدید 231 برچسب ها: سفر به کشور یونان ,رز آبی , گردشگری , توررز آبی , درباره تور یونان,

درباره غذای خشک گربه

غذای خشک گربه

 

غذای خشک گربه

 

 

غذای خشک گربه به دلیل تامین تمامی مواد مغذی مورد نیاز گربه ها و نیز نگهداری و استفاده آسانی که دارد، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

غذاهایی که برای گربه ها تولید شده اند به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

غذای خشک

غذای مرطوب

غذاهای خشک به دلیل رطوبت کمتر، نیاز به نگهداری در یخچال ندارند. به همین دلیل ماندگاری بالاتر داشته و راحت تر نگهداری می شوند. این ویژگی همراه با قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به غذاهای مرطوب، غذای خشک گربه را بسیار محبوب کرده است. اگرچه توصیه می شود در کنار آن از غذاهای مرطوب هم استفاده شود، چرا که این محصولات مکمل یکدیگر هستند.

گربه ها به پروتئین بالا، چربی بالا و مقدار کمی کربوهیدرات نیاز دارند تا بتوانند سالم باقی بمانند. کمپانی های معتبر تولید کننده غذای خشک گربه با در نظر گرفتن این مورد و با حفظ درصد مناسب هر یک از مواد مغذی لازم شامل پروتئین، چربی، فیبر و مواد معدنی، محصولات خود را تولید می کنند.

یکی از معتبر ترین تولید کننده ها، رویال کنین است که در کشور فرانسه مشغول به فعالیت است و محصولات خود را در سراسر جهان عرضه می کند. این کمپانی غذاهای خود را بر حسب سن، نژاد و بیماری های مختلف تولید کرده و پکیجی بسیار کامل از انواع غذاها دارد.

تولید کننده بسیار معتبر بعدی در زمینه غذای خشک گربه ، جوسرا است که در کشور آلمان تولید می شود. کیفیت غذاهای این برند فوق العاده بالاست. سانابل و هپی کت هم ساخت آلمان هستند و با کیفیت بسیار بالا تولید می شوند.

از دیگر غذاهای مناسب می تواند به پرونیچر و رفلکس اشاره کرد. این محصولات ساخت کشور ترکیه هستند. در ایران هم انواع غذای گربه با کیفیت مناسب تولید می شود. ویژگی مثبت این محصولات قیمت مناسب تر آنهاست. برندهای ایرانی شامل لوکا ، مفید ، سلبن ، پرامی ، فیدار و … هستند. تمامی محصولات ذکر شده با تنوع بالا در وبسایت پت زیپ در دسترس شما قرار دارند.

 

غذای خشک گربه:

 

 

غذای خشک گربه چیست؟

غذاهای تجاری گربه به دو دسته کلی غذای خشک و غذای تر یا کنسروی تقسیم می‌شن. غذای خشک همونطور که از اسمش مشخصه با کمترین میزان رطوبت و به صورت خشک عرضه می‌شه و در نتیجه هم ماندگاری بالاتر و نگهداری راحتتری داره.

به همین دلیل خیلی از صاحبان گربه مخصوصا شاغلین که در طول روز خونه نیستن از غذای خشک برای تغذیه گربه‌شون استفاده می‌کنن؛ چون این غذا اگه داخل ظرف غذای گربه‌تون بمونه و چندین ساعت هم در معرض هوای باز قرار بگیره خراب نمیشه.

ترکیبات غذای خشک گربه بسته به نوع غذای خشک می‌تونه خیلی متنوع باشه، اما در هر صورت باید حاوی ترکیبات و مواد مغذی لازم و مورد نیاز بدن گربه باشه.

مواد تشکیل دهنده غذای خشک باید عمدتا پروتئین و چربی حیوانی (انواع گوشت مثل مرغ، گوساله، ماهی، بوقلمون و …) باشه و بعد موادی مثل غلات، کربوهیدراتها، سبزیجات و ویتامین ها و مواد معدنی هم می‌تونه به غذا اضافه بشه.

+ نوشته شده در  يکشنبه 29 خرداد 1401ساعت 1:18  توسط sadegh  بازدید 199 برچسب ها: غذای خشک, غذا گربه , تشویقی گربه , تشویقی سگ ها , درباره گربه ها , درباره سگ ها,

معرفی تور اسپانیا عید در رز آبی

تور اسپانیا عید

 

تور اسپانیا عید

اسپانیا کشور بسیار شگفت انگیزی می باشد که دیدنی ها و جاذبه های بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است که همین امر باعث شده سالانه چندین هزار نفر برای گردش و دیدن این جاذبه ها به این کشور زیبا سفر کنند که قطعاً خاطرات به یاد ماندنی را برای خود به وجود می‌آورند و همین امر باعث می‌شود که آنها اشتیاق بیشتری برای بازدید دوباره از جاذبه های اسپانیا پیدا کنند. جاذبه های اسپانیا به قدری زیاد می باشند که برخی از آنها در کتاب گینس نیز ثبت شده اند، در نتیجه شناخت جهانی دارند.

 

تور اسپانیا عید:

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر خدمات مسافرتی روشنی گشت، اگر شما قصد دیدن هر کدام از این جاذبه ها را دارید حتماً باید قبل از آن اطلاعات کافی و جامعی را در مورد آن کسب کنید، به همین منظور شما می توانید از افرادی که در زمینه تور گردشگری فعالیت دارند کمک بگیرید و هم چنین سایت های مختلفی نیز وجود دارند که در این زمینه می توانند راهنمایی‌های کامل را به شما ارائه دهند تا شما بتوانید طبق سلیقه شخصی خود از هر کدام از این جاذبه ها به خوبی دیدن کنند و از آن ها لذت ببرند.

آشنایی با جاذبه های دیدنی اسپانیا

جاذبه های اسپانیا به قدری زیاد می باشند که شما با سفر به این کشور می توانید از تک تک آنها دیدن کنید که یکی از این جاذبه های تاریخی موزه می باشد که نشان دهنده تمدن و فرهنگ این کشور بوده که یکی از این موزه ها موزه گوگنهایم می باشد و دارای ستون های زیبایی بوده و از معماری خاصی برخوردار می باشد.

یکی دیگر از جاذبه های این کشور، قصر الحمرا است و الهام گرفته از معماری آفریقایی می باشد که وقتی شما از این قصر دیدن می کنید قطعاً شگفت زده خواهید شد و یکی از شاهکارهای معماری به شمار می آید.

مسجد مزکوئیتا بزرگ ترین مسجد این کشور و همچنین مسجد دنیا می باشد که دارای یک تالار بسیار بزرگ می باشد و همچنین ستون و اتاق های آن کاملاً متقارن هستند.

جاذبه گردشگری این کشور کتابخانه معروف آن به نام کلاس ریس می باشد که اگر شما به این کشور سفر می کنید قطعاً به شما توصیه می کنیم که حتما از این کتابخانه دیدن کنید.

برج لاگیرآلدا که به عنوان نگین این شهر معروف می باشد، دارای خیابان های زیادی بوده که هر کدام از آنها به نوعی جاذبه های خاص را به خود اختصاص داده اند و شما می توانید اوقات بسیار زیادی برای دیدن و همچنین لذت بردن از آنها سپری کنید.

کاخ سلطنتی مادرید نیز یکی از بهترین کاخ های سلطنتی در این کشور می باشد که دارای چندین هزار اتاق لوکس و زیبا بوده که بیشتر جشن های ملی در این کاخ برگزار می شود و همچنین دارای آثار تاریخی و هنری بسیار زیادی می باشد.

+ نوشته شده در  جمعه 27 خرداد 1401ساعت 3:30  توسط sadegh  بازدید 228 برچسب ها: تور اسپانیا عید , تور رز آبی ع گردشگری , تور تور اسپانیا عیددر رز آبی , درباره تور اسپانیا عید,

معرفی تور اسپانیا عید در رز آبی

تور اسپانیا عید

 

تور اسپانیا عید

اسپانیا کشور بسیار شگفت انگیزی می باشد که دیدنی ها و جاذبه های بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است که همین امر باعث شده سالانه چندین هزار نفر برای گردش و دیدن این جاذبه ها به این کشور زیبا سفر کنند که قطعاً خاطرات به یاد ماندنی را برای خود به وجود می‌آورند و همین امر باعث می‌شود که آنها اشتیاق بیشتری برای بازدید دوباره از جاذبه های اسپانیا پیدا کنند. جاذبه های اسپانیا به قدری زیاد می باشند که برخی از آنها در کتاب گینس نیز ثبت شده اند، در نتیجه شناخت جهانی دارند.

 

تور اسپانیا عید:

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر خدمات مسافرتی روشنی گشت، اگر شما قصد دیدن هر کدام از این جاذبه ها را دارید حتماً باید قبل از آن اطلاعات کافی و جامعی را در مورد آن کسب کنید، به همین منظور شما می توانید از افرادی که در زمینه تور گردشگری فعالیت دارند کمک بگیرید و هم چنین سایت های مختلفی نیز وجود دارند که در این زمینه می توانند راهنمایی‌های کامل را به شما ارائه دهند تا شما بتوانید طبق سلیقه شخصی خود از هر کدام از این جاذبه ها به خوبی دیدن کنند و از آن ها لذت ببرند.

آشنایی با جاذبه های دیدنی اسپانیا

جاذبه های اسپانیا به قدری زیاد می باشند که شما با سفر به این کشور می توانید از تک تک آنها دیدن کنید که یکی از این جاذبه های تاریخی موزه می باشد که نشان دهنده تمدن و فرهنگ این کشور بوده که یکی از این موزه ها موزه گوگنهایم می باشد و دارای ستون های زیبایی بوده و از معماری خاصی برخوردار می باشد.

یکی دیگر از جاذبه های این کشور، قصر الحمرا است و الهام گرفته از معماری آفریقایی می باشد که وقتی شما از این قصر دیدن می کنید قطعاً شگفت زده خواهید شد و یکی از شاهکارهای معماری به شمار می آید.

مسجد مزکوئیتا بزرگ ترین مسجد این کشور و همچنین مسجد دنیا می باشد که دارای یک تالار بسیار بزرگ می باشد و همچنین ستون و اتاق های آن کاملاً متقارن هستند.

جاذبه گردشگری این کشور کتابخانه معروف آن به نام کلاس ریس می باشد که اگر شما به این کشور سفر می کنید قطعاً به شما توصیه می کنیم که حتما از این کتابخانه دیدن کنید.

برج لاگیرآلدا که به عنوان نگین این شهر معروف می باشد، دارای خیابان های زیادی بوده که هر کدام از آنها به نوعی جاذبه های خاص را به خود اختصاص داده اند و شما می توانید اوقات بسیار زیادی برای دیدن و همچنین لذت بردن از آنها سپری کنید.

کاخ سلطنتی مادرید نیز یکی از بهترین کاخ های سلطنتی در این کشور می باشد که دارای چندین هزار اتاق لوکس و زیبا بوده که بیشتر جشن های ملی در این کاخ برگزار می شود و همچنین دارای آثار تاریخی و هنری بسیار زیادی می باشد.

+ نوشته شده در  جمعه 27 خرداد 1401ساعت 3:30  توسط sadegh  بازدید 178 برچسب ها: تور اسپانیا عید , تور رز آبی ع گردشگری , تور تور اسپانیا عیددر رز آبی , درباره تور اسپانیا عید,

آشنایی با تحلیل تکنیکال بورس

تحلیل تکنیکال بورس

 

 

تحلیل تکنیکال بورس

 

 

برای سرمایه گذاری در بورس، فارکس، ارزهای دیجیتال، ارز، طلا و سکه و بازارهای مالی جهانی و تمام بازارهای مالی، با تحلیل تکنیکال سروکار خواهید داشت، به همین خاطر اگر صفر تا صد تحلیل تکنیکال را بلد باشید، هیچ موقع در روند سرمایه گذاری های خود دچار مشکل نخواهید شد و آموزش تحلیل تکنیکال بورس در این مقاله قصد دارد که دقیقا همین صفر تا صد تحلیل تکنیکال را به شما عزیزان به زبان ساده آموزش دهد، چرا که آموزش تحلیل تکنیکال بورس به زبان ساده قطعا در فرآیند یادگیری صفر تا صد تحلیل تکنیکال کمک شایانی به شما خواهد داشت. لذا آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال به زبان ساده رو در این مطلب جامع و رایگان بخونید.

آموزش صفر تا صد تحلیل تکنیکال

سرمایه گذاری یکی از مهم ترین کارهایی است که ما در زندگی انجام می دهیم. در حقیقت با سعی داریم با سرمایه گذاری، آینده ای بهتر برای خودمان رقم بزنیم. بازار بورس و اوراق بهادار یکی از بهترین مکان ها، برای سرمایه گذاری به حساب می آید. در واقع در این بازار شما به روش های مختلف شروع به سرمایه گذاری می کنید. عبارت سرمایه گذاری با کلمه پیش بینی رابطه بسیار نزدیکی دارد. میتوان گفت که شما با توجه به روند گذشته بازار وضعیت آینده آن را، تحلیل و پیش بینی می کنید و در ادامه اقدام به سرمایه گذاری می کنید.

 

تحلیل تکنیکال بورس:

 

تحلیل تکنیکال یکی از مهمترین قسمت مرحله پیش بینی به حساب می آید. در تحلیل تکنیکی با بررسی تغییرات، نوسان ‌های قیمت ‌ها، حجم معاملات و عرضه و تقاضا می ‌توان وضعیت قیمت ‌ها در آینده را تخمین زد. علم تکنیکال به معنای بررسی قیمت نمودار است که با دیدن نوسانات قیمت نمودار، معامله گر میتواند بهترین تصمیم در لحظه را بگیرد. تحلیل تکنیکال دانشی برای ثبت تاریخچه معاملات است. تحلیل تکنیکال بدین معنی است که به جای توجه کردن به کالا به رفتار بازار توجه کنیم. به طور کلی ما در علم تکنیکال با چارت سروکار داریم.

 

 

آموزش تحلیل تکنیکال چیست ؟

جهت معامله در بازار نیاز به دانشی دارید که بتوانید با استفاده از آن نقاط ورود به معامله و نقطه خروج از معامله را مشخص کنید. انواع و اقسام روش های تحلیلی وجود دارند. مثل تحلیل فاندامنتال یا همان بنیادی. شاید باورتان نشود، ولی روش تحلیلی طبق پرتاب سکه و شیر و خط برای معامله زدن را نیز دیده ایم! فارغ از تمام مسائل، تحلیل تکنیکال به شما کمک می کند تا نقطه دقیق ورود و خروج خود را در بازار بدانید. چرا که این روش تحلیل دقیقا با قیمت در ارتباط است، ولی دیگر روش های تحلیلی مثل فاندامنتال به هیچ وجه نمی توانند نقاط دقیق ورود و خروج در بازار را به شما نشان دهند، به خاطر این که بر عوامل تاثیرگذار بر قیمت متمرکز بوده و صرفا یک دید کلی و چشم انداز از شرایط بازار را به شما می دهند و نمی توانند مشخص کنند که کجا باید بخرید یا به فروش برسانید.

+ نوشته شده در  جمعه 27 خرداد 1401ساعت 1:37  توسط sadegh  بازدید 241 برچسب ها: تحلیل تکنیکال , بورس , اتریوم , دلفین وست , ارز دیجیتال,

آشنایی با تحلیل تکنیکال بورس

تحلیل تکنیکال بورس

 

 

تحلیل تکنیکال بورس

 

 

برای سرمایه گذاری در بورس، فارکس، ارزهای دیجیتال، ارز، طلا و سکه و بازارهای مالی جهانی و تمام بازارهای مالی، با تحلیل تکنیکال سروکار خواهید داشت، به همین خاطر اگر صفر تا صد تحلیل تکنیکال را بلد باشید، هیچ موقع در روند سرمایه گذاری های خود دچار مشکل نخواهید شد و آموزش تحلیل تکنیکال بورس در این مقاله قصد دارد که دقیقا همین صفر تا صد تحلیل تکنیکال را به شما عزیزان به زبان ساده آموزش دهد، چرا که آموزش تحلیل تکنیکال بورس به زبان ساده قطعا در فرآیند یادگیری صفر تا صد تحلیل تکنیکال کمک شایانی به شما خواهد داشت. لذا آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال به زبان ساده رو در این مطلب جامع و رایگان بخونید.

آموزش صفر تا صد تحلیل تکنیکال

سرمایه گذاری یکی از مهم ترین کارهایی است که ما در زندگی انجام می دهیم. در حقیقت با سعی داریم با سرمایه گذاری، آینده ای بهتر برای خودمان رقم بزنیم. بازار بورس و اوراق بهادار یکی از بهترین مکان ها، برای سرمایه گذاری به حساب می آید. در واقع در این بازار شما به روش های مختلف شروع به سرمایه گذاری می کنید. عبارت سرمایه گذاری با کلمه پیش بینی رابطه بسیار نزدیکی دارد. میتوان گفت که شما با توجه به روند گذشته بازار وضعیت آینده آن را، تحلیل و پیش بینی می کنید و در ادامه اقدام به سرمایه گذاری می کنید.

 

تحلیل تکنیکال بورس:

 

تحلیل تکنیکال یکی از مهمترین قسمت مرحله پیش بینی به حساب می آید. در تحلیل تکنیکی با بررسی تغییرات، نوسان ‌های قیمت ‌ها، حجم معاملات و عرضه و تقاضا می ‌توان وضعیت قیمت ‌ها در آینده را تخمین زد. علم تکنیکال به معنای بررسی قیمت نمودار است که با دیدن نوسانات قیمت نمودار، معامله گر میتواند بهترین تصمیم در لحظه را بگیرد. تحلیل تکنیکال دانشی برای ثبت تاریخچه معاملات است. تحلیل تکنیکال بدین معنی است که به جای توجه کردن به کالا به رفتار بازار توجه کنیم. به طور کلی ما در علم تکنیکال با چارت سروکار داریم.

 

 

آموزش تحلیل تکنیکال چیست ؟

جهت معامله در بازار نیاز به دانشی دارید که بتوانید با استفاده از آن نقاط ورود به معامله و نقطه خروج از معامله را مشخص کنید. انواع و اقسام روش های تحلیلی وجود دارند. مثل تحلیل فاندامنتال یا همان بنیادی. شاید باورتان نشود، ولی روش تحلیلی طبق پرتاب سکه و شیر و خط برای معامله زدن را نیز دیده ایم! فارغ از تمام مسائل، تحلیل تکنیکال به شما کمک می کند تا نقطه دقیق ورود و خروج خود را در بازار بدانید. چرا که این روش تحلیل دقیقا با قیمت در ارتباط است، ولی دیگر روش های تحلیلی مثل فاندامنتال به هیچ وجه نمی توانند نقاط دقیق ورود و خروج در بازار را به شما نشان دهند، به خاطر این که بر عوامل تاثیرگذار بر قیمت متمرکز بوده و صرفا یک دید کلی و چشم انداز از شرایط بازار را به شما می دهند و نمی توانند مشخص کنند که کجا باید بخرید یا به فروش برسانید.

+ نوشته شده در  جمعه 27 خرداد 1401ساعت 1:37  توسط sadegh  بازدید 262 برچسب ها: تحلیل تکنیکال , بورس , اتریوم , دلفین وست , ارز دیجیتال,

آشنایی با غذای رویال کنین

غذای رویال کنین

 

 

غذای رویال کنین

 

رویال کنین (فرانسوی: Royal Canin‎) یک تولیدکنندهٔ فرانسوی غذای سگ و گربه است. این شرکت که یکی از زیرمجموعه‌های مارس اینکورپوریتد است، تحقیقاتی را نیز در زمینهٔ فرمول‌بندی و آزمایش نژاد و نیازهای تغذیه‌ای خاص سگ‌ها و گربه‌ها انجام می‌دهد.

ژان کاتاری، جراح دامپزشک فرانسوی، پس از آن که با تغذیهٔ حیوانات خانگی با رژیم غذایی مبتنی بر غلات، که آن را در گاراژ خانهٔ خود تهیه کرده بود، موفق به درمان درمان تعدادی از بیماری‌های پوستی آن‌ها شد، این شرکت را تأسیس کرد. پس از وارد کردن یک اکسترودر از ایالات متحدهٔ آمریکا، این شرکت به اولین شرکتی تبدیل شد که در فرانسه اقدام به تولید غذای خشک حیوانات خانگی می‌کرد. تولید این شرکت، که هدف اصلی آن پرورش‌دهندگان بودند، به‌طور پیوسته افزایش یافت و محصولات نیز به‌طور گسترده‌تری در بازار اروپا عرضه شدند. رویال کنین در سال ۱۹۷۲ به گروه گایومارک فروخته شد و پیش از آن که در سال ۱۹۹۰ توسط بانک پاریبا خریداری شود، یک دورهٔ دیگر از گسترش فعالیت، به‌خصوص در زمینهٔ تحقیق و توسعه را پشت سر گذاشت. سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار فرانسه عرضه شد، اما بعد از فروخته‌شدن آن به مارس اینکورپوریتد در سال ۲۰۰۱، از این بورس حذف شد.

 

 

غذای رویال کنین:

 

 

انواع رویال کنین

می توان به جرات گفت که رویال کنین یکی از بهترین برند های غذای خشک است، که در ایران رایج شده و محبوبیت زیادی بین کسانی که سگ و گربه دارند، پیدا کرده است. ما در این قسمت به انواع royal canin برای سگ و گربه می پردازیم و اطلاعاتی برای علاقه مندان در این زمینه قرار می دهیم. هم چنین افراد می توانند برای اطلاعات کامل و دقیق تر با شماره سایت تماس بگیرند، چرا که سایت هپی پت این افتخار را دارد که به شما دوستان عزیز در این زمینه کمک کند.

 

رویال کنین گربه

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به غذای گربه خود اهمیت می دهید، پیشنهاد ما این است که غذای خشک رويال كنين گربه را تهیه کنید. درباره رویال کنین کیتن باید بگوییم که یک غذای بسیار کامل و مغذی برای گربه شما است. گربه ها عاشق غذا خوردن هستند و به غذایی که می خورند اهمیت زیادی می دهند و افرادی که گربه دارند، باید بدانند که غذایی که برای گربه خود تهیه می کنند، علاوه بر این که طعم خوبی داشته باشد، باید بوی بسیار مطلوب و خوبی نیز داشته باشد. دلیل آن، این است که گربه ها حس بویایی بسیار قوی دارند و اگر غذای آن ها بوی خوبی ندهد، ممکن است که آن را نخورند، به همین دلیل ما به شما royal canin را پیشنهاد می کنیم.

هم چنین از انواع آن برای گربه ها بر اساس نژاد آن ها می توان به محصولاتی مانند: غذا مخصوص گربه پرشین، غذا مخصوص گربه بنگال، غذا مخصوص گربه مین کون، غذا مخصوص گربه رگدال، غذا مخصوص گربه مو کوتاه آمریکایی، غذا مخصوص گربه سیامی و غیره اشاره کرد.

این برند، غذای گربه را با کیفیت بسیار عالی و تازه، هم چنین با پیشرفته ترین فرمول های روز دنیا تولید و روانه بازار می کند. گفته شده است که تمام مواد تشکیل دهنده این محصولات تازه می باشند. این برند در دنیا بسیار محبوب شده است و اکثر افرادی که به غذای پت خود اهمیت می دهند از این برند برای آن ها غذا تهیه می کنند.

گاهی اوقات مشاهده شده است که افراد مایل هستند در غذای گربه خود تنوع ایجاد کنند و یا این که به عنوان تشویقی یک غذای خوشمزه و لذیذ به گربه خود بدهند، به همین دلیل به غذای خشک برند royal canin روی می آورند. این برند، یکی از بهترین برند ها است، چرا که مزیت ها و هم چنین فواید زیادی دارد که یکی از این مزیت های آن همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، تازه بودن محصولاتش است. یک نکته مهم این است که افراد به تاریخ انقضاء غذای گربه خود اهمیت می دهند و یکی از دلایلی که این برند بسیار محبوب شده است، تازه بودن و تاریخ انقضاء آن است، چرا که تا به امروز تمام محصولات این برند تازه و با کیفیت بوده اند.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه 26 خرداد 1401ساعت 1:18  توسط sadegh  بازدید 104 برچسب ها: غذای رویال کنین , غذا سگ , غذا گربه , پت شاپ , رویال کنین ,

آشنای با دوره بورس به زبان ساده

دوره بورس به زبان ساده

 

 دوره بورس به زبان ساده

 

 

آموزش بورس و سرمایه گذاری (Stock Exchange) مجتمع فنی تهران (نمایندگی میرداماد) با تکیه بر دانش و تجربه تخصصی اساتید حرفه ای خود با بیش از چند دهه تجربه در زمینه آموزش های علوم بورسی موفق به برگزاری دوره های تخصصی و جدید در این حوزه شده است که هدف، موفقیت و کسب حداکثر سود به همراه آموزش عملی و کاربردی در این وادی برای دانشپذیران محترم می باشد.

دوره بورس به زبان ساده:

 

 

  • آموزش بورس(Stock Exchange)در بازار سرمایه منوط به درک صحیحی از سه تحلیل تکنیکال، بنیادی و روانشناختی می باشد. لذا برای موفقیت در این حوزه می بایست تمامی این علوم را به صورت علمی و عملی آموخت. از این رو، مجتمع فنی تهران(نمایندگی میرداماد)با طراحی پکیج کاملی از این عوامل در خصوص آموزش در بازارهای مالی بصورت تخصصی و کاربردی، شما را تا رسیدن به موفقیت همراهی می کند. به این معنا که این دوره ها تمام آن چیزی است که از صفر تا صد برای رسیدن به موفقیت در بازار بورس مورد احتیاج است. این پکیج شامل دوره متفاوت و تخصصی در این حوزه می باشد که علاقمندان می توانند کل پکیج را بصورت یکجا و یا بصورت تک دوره ثبت نام نمایند.

 

بورس چیست؟

از زمان‌های گذشته مردم یک جامعه نیازمند معامله با یکدیگر بوده‌اند؛ این معاملات بین طرفین به صورت گسترده‌تر شکل گرفته و بازار را تشکیل می‌دهد؛ به محل یا مکانی که عده‌ای به ‌عنوان فروشنده محصول کالای خود را عرضه می‌کنند و در قبال آن، پول یا کالایی دریافت می‌کنند، بازار می گویند. بورس همانند دیگر بازار ها است که از 3 رکن دارایی، فروشنده و خریدار تشکیل شده است، با این تفاوت که مکان ثابت و مشخصی ندارد. بیشتر در قالب شبکه اینترنتی انجام می‌شود و اینکه دارایی مورد معامله شامل سهام، اوراق مشارکت و … می‌باشد. در بورس برخلاف دیگر بازارها دارایی مورد معامله جنبه فیزیکی ندارد و جنبه مالی دارد؛ پس این سوال برای افراد پیش می‌آید که آیا سرمایه گذاری در چنین بازاری خوب است یا خیر؟ (برای فعالیت در بورس و کسب بازدهی از این بازار باید با آموزش وارد آن شد و با تحلیل و دیدگاه ها و چشم انداز های شرکت‌ها دست به خرید سهام زد.)

 

در بازار بورس اوراق بهادار سهام شرکت‌ها و سایر اوراق بهادار مانند اوراق مشارکت، خرید و فروش می‌شوند و بیشتر سرمایه ‌­گذاران بازار بورس، در این بخش از بورس فعال هستند. در حقیقت هر وقت حرف از بورس و بازار سهام می‌شود، منظور همین بورس اوراق بهادار است. سال‌ها از فعالیت شرکت بورس اوراق بهادار تهران می‌گذرد، یعنی از اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۵ که قانون تاسیس بورس اوراق بهادار به تصویب رسید و به نوعی، پیشکسوت انواع دیگر بورس در کشور محسوب می‌شود.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 25 خرداد 1401ساعت 4:02  توسط sadegh  بازدید 266 برچسب ها: دوره بورس , درباره بورس ,انواع بورس , دوره بورس دلفین وست , اتریوم , فارکس,

آشنای با غذای ارزان برای سگ خیابانی

غذای ارزان برای سگ خیابانی

 

غذای ارزان برای سگ خیابانی

 

بهترین غذا برای سگ ها چیست؟ امروزه با توجه به علاقه بیش از حد مردم به حیوانات به خصوص سگ ها. غذاهای سگ زیادی نیز به بازار آمده اند. اما با توجه به متفاوت بودن نژاد سگ ها با یکدیگر هر غذایی نمیتواند برای هر نژاد سگ مناسب باشد. و حتی در بعضی موارد میتواند به سلامت حیوان شما آسیب نیز برساند. اما اصلا نگران نباشید تیم مشاور کالا قصد دارد در این مقاله انواع بهترین غذا برای سگ ها و همه چیز در مورد تغذیه سگ هارا به شما عزیزان معرفی کند.

غذای ارزان برای سگ خیابانی:

راهنمای کامل تغذیه انواع سگ ها (در تمام سنین)

 

برنامه غذایی مناسب یکی از فاکتور های اصلی سلامت در تمام حیوانات میباشد. شما میتوانید با تهیه یک برنامه غذایی مناسب سلامتی و شادابی سگتان را تضمین کنید. همچنین رعایت در امور تغذیه صحیح حیوانات میتواند پای شمارا از مراکز دامپزشکی کوتاه کند. پس در ادامه همراه ما باشید تا هرچیزی که که در مورد تغذیه سگ ها در نژاد های مختلف و سنین مختلف باید بدانید را یاد بگیرید. و بتوانید سلامتی حیوانتان را به تنهایی تضمی کنید.

 

1_بهترین غذاهای آماده برای سگ ها

همانطور که میدانید سگ ها حیواناتی همه چیز خوار هستند. حتی من با چشمان خودم دیده ام که سگ خربزه و یا حتی علف نیز میخورد. که این امر نشانگر کمبود املاح معدنی در بدن سگ ها نیز میباشد. امروزه غذاهای  آماده زیادی در پت شاپ ها و فروشگاه های اینترنتی به فرش میرسند و اغلب به صورت خشک میباشند.

اما برای خرید این غذا ها و بهترین غذا برای سگ ها میبایست به نکاتی دقت کنید تا بتوانید بهترینشان را انتخاب کنید. از این رو در ادامه قصد داریم تا خصوصیات غذای های آماده خوب و مقوی و مناسب برای انواع نژاد سگ ها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

نکات مهم در انتخاب بهترین غذای آماده برای سگ ها

باتوجه به برند های نامعتبر در بازار میبایست هنگام خرید غذای سگ حواستان را به چند نکته مهم جمع کنید تا بتوانید یک مکمل عالی برای حیوانتان تهیه کنید. نکات مهم خرید غذاهای آماده برای سگ ها عبارت اند از:

  • قبل از خرید غذای آماده میبایست به سن سگتان توجه کنید. خوردن بعضی غذاها برای توله سگ ها میتواند مضر باشد.
  • از داشتن نشان ارگانیک بر روی جعبه غذا اطمینان حاصل فرمایید. نداشتن این لوگو نشان دهنده معتبر نبودن غذا میباشد.
  • حتما قبل از خرید به انقضای محصول به خصوص کنسرو های آماده توجه کنید. فاسد بودن میتواند مشکلات گوارشی برای سگتان به به وجود بیاورد.
  • از مناسب بودن غذا با نژاد سگتان حتما اطمینان حاصل فرمایید زیرا باعث میشود سگتان از غذایش خوشش نیاید و هزینه تان به هدر رفته باشد.

برای سگ ها غذای خشک بهتر است یا غذای مرطوب؟

مقدار آب موجود در غذای مرطوب  این غذارا به غذاهای مورد علاقه سگ ها تبدیل کرده است امادرمورد غذا خشک پرورش دهندگان میگویند: یکی از فواید غذا خشک این است که استحلاک جویدن آن می تواند به سلامت دندان ها و لثه های سگ کمک کند. همچنین کمتر کثیف کاری میشود. همچنین کیسه های غذای خشک میتوانند بسیار به صرفه تر از کنسرو ها باشند. از این رو غذای سگ خشک جزو پرفروش ترین ها میباشد.

توصیه های مهم در برنامه غذایی خشک سگ ها

اگر سگ خود را با غذای خشک تغذیه می کنید ، پرورش دهندگان بزرگ توصیه می کند که برای گسترش دامنه مواد مغذی و ضروری یک وعده مخلوط  نیز در نظر بگیرید. شما می توانید این کار را در خانه با افزودن یک تخم مرغ پخته شده ، کنسرو ماهی ، برگ اسفناج تفت داده شده ، زغال اخته یا کدو تنبل ، گوشت کوسفند و مرغ پخته شده را بعنوان یک میکس آماده کنید.


3_معرفی بهترین برند های غذای آماده سگ در ایران

در چند سال اخیر برند های زیادی از جمله برند های ایرانی و خارجی در زمینه غذای حیوانات شروع به فعالیت کرده اند از این رو اگر قصد خرید بهترین غذا برای سگ هارا دارید در این بخش همراه ما باشید تا بهترین برند های غذای آماده سگ هارا به شما عزیزان معرفی کنیم.

+ نوشته شده در  سه شنبه 24 خرداد 1401ساعت 7:07  توسط sadegh  بازدید 297 برچسب ها: غذای ارزان برای سگ خیابانی, غذا سگ , غذا گربه, آشنایی با پت شاپ , درباره پتش اپ ,

آشنایی با دریاچه ژنو

دریاچه ژنو

 

دریاچه ژنو

 

 

این دریاچه از سمت فرانسه لاک لمان و از سمت سوئیس به نام دریاچه ژنو شناخته می شه. از هر دو طرف این دریاچه مناظر دوست داشتنی و زیبایی داره. در پشت آن کوه های پوشیده از برف و در جلوی آن تاکستان های زیبایی قرار گرفتن و تاکستان معروف لاوکس که در سایت جهانی یونسکو ثبت شده هم در همین منطقه قرار داره. هنگامی که با قایق داخل دریاچه می رین مناظر فوق العاده زیبایی اطراف شما وجود دارن که واسه عکس گرفتن فوق العاده اند. این دریاچه از زیباترین جاذبه های طبیعی و توریستی سوئیسه. دریاچه ی ژنو یکی از زیباترین جذابیت های تفریحی و طبیعت این شهر است و محبوبیت خاصی بین اهالی شهر و گردشگران تور مسافرتی دارد. این دریاچه با طبیعت اروپایی گونه ی خود محوطه ای زیبا را در اختیار گردشگران تور طبیعت گردی قرار می دهد. می توانید از منظره ی زیبای دریاچه لذت ببرید یا اینکه در نواحی اطراف پیاده روی فوق العاده را تجربه کنید. بسته به اینکه با چه هدفی از محوطه ی اطراف دریاچه بازدید می کنید انواع و اقسام امکانات و تفریحات شاد و سرگرم کننده در اختیار شما قرار داده شده است. می توانید غذایی فوق العاده را در رستوران های بی نظیری که در اطراف دریاچه موجود هستند صرف کنید در هتل های لوکس و مجلل اطراف دریاچه اقامتی دلپذیر را تجربه کنید به اسب سواری بپردازید یا اگر به همراه خانواده راهی این منطقه شده اید از پارک آبی دریاچه بازدید نمائید. می توانید در توریک روزه ی خود به دریاچه ژنو اوقاتی لذت بخش را سپری کنید یکی از محبوب ترین فعالیت هایی که اهلی ژنو و حتی گردشگران تورمسافرتی خارجی را به این منطقه می کشاند. زمین گلف وسیع و بی نظیری است که در محوطه وجود دارد. بسته به بودجه ی شما انواع امکانات رفاهی و تفریحی در اختیارتان قرار داده شده است.

 

دریاچه ژنو:

 

فواره آب ژنو با ارتفاع 140 متر و سرعت خروجی آب 200 کیلومتر در ساعت، یکی از بزرگترین فواره‌های جهان است که امروزه نمادی برای این شهر محسوب می‌شود

 فواره آب ژنو که با نام «Jet d'Eau Fountain» شناخته می‌شود، از نظر لغوی به معنی جت آبی است. این فواره که یکی از بزرگترین فواره های دنیا به شمار می‌رود، در سال 1886 میلادی و با هدف کنترل و آزادسازی فشار مضاعف آب خروجی کارخانه و تاسیسات آبی «کولوورنیر» (La Coulouvrenière) ساخته شد. در مدت کوتاهی این فواره بسیار محبوب شد و مورد استقبال مردم شهر قرار گرفت. در نتیجه مسئولان شهر ژنو آن را تقویت کرده و محل آن را نیز به مرکز دریاچه انتقال دادند.  امروزه این فواره به نماد و سمبل شهر ژنو تبدیل شده و به بازدیدکنندگان احساس حضور در یک کشور قدرتمند و دارای برنامه‌ریزی را القا می‌‌کند. برای تجسم قدرت و بزرگی فواره ژنو کافی است بدانید که موتور نیرومند این فواره در هر ثانیه 500 لیتر آب با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت را به بیرون پرتاب می‌کند که در نتیجه‌ی آن، شاهد فواره‌ای به ارتفاع 140 متر هستیم.

+ نوشته شده در  سه شنبه 24 خرداد 1401ساعت 1:18  توسط sadegh  بازدید 189 برچسب ها: تور سوئیس , تور زوریخ , تور مادرید , تور هامبورگ , تور رز آبی,

تشویقی گربه و خرید تشویقی گربه

خرید تشویقی گربه

 

خرید تشویقی گربه

 

 

شما به عنوان صاحب گربه، باید نحوه مناسب ارتباط برقرار کردن با گربه خود را بدانید. اینکه گربه شما به چه چیزی نیاز دارد، اینکه از حضور شما لذت ببرد. گاها بعضی از افراد در ارتباط با گربه خود از تنبیه و مجازات استفاده می کنند. اینکار با نحوه رفتار گربه که نسبت به حیوانات دیگر لجبازتر است، کامل مخالف بوده و احتمال بروز شرایط بحرانی بسیار زیاد است. برخی از افراد برای پاداش از دادن استخوان به گربه استفاده می کنند که به لثه و سیستم گوارشی گربه آسیب می زند. در ادامه به معرفی تشویقی گربه ونپی جرکی نرم اردک می پردازیم.

همانطور که در ابتدا گفته شد، تنبیه و مجازات برای ایجاد ارتباط با سگ و یا گربه اصلا روش مناسبی نیست، در حالی که روحیات گربه ها تا حد زیادی با سگ ها متفاوت است. روش های تشویقی بر روی رفتار گربه تاثیر مثبت می گذارد. اولویت اصلی در تربیت و آموزش به گربه ها، تشویق و پاداش است. انواع مختلف تشویقی ها با طعم های مختلف موجود هستند، که آزادی انتخاب بیشتری به صاحبان گربه ها می دهد. از دیگر مزایای استفاده از این تشویقی می توان به کمک در فرآیند یادگیری و حرف شنوی، حفظ سلامت دندان و سیستم گوارش گربه اشاره کرد.

تشویقی گربه ونپی ۸۰ گرمی جرکی نرم رشته ای اردک یکی از پاداش های خوشمزه و مناسب برای تربیت گربه ها است. شرکت های سازنده این تشویقی ها سعی کردند تا بیشترین مقدار ویتامین ها و موادمعدنی که گربه به عنوان وعده فرعی به آن نیاز دارند را در ترکیب این تشویقی ها قرار دهند. بین وعده های غذایی بهترین زمان برای دادن پاداش به گربه هاست. اگر هدف از این کار برای آموزش دادن به گربه باشد بالافاصله بعد از غذای اصلی یا قبل از غذا خوردن زمان مناسبی برای این کار نیست.

خرید تشویقی گربه:

 

شما به عنوان صاحب گربه، باید نحوه مناسب ارتباط برقرار کردن با گربه خود را بدانید. اینکه گربه شما به چه چیزی نیاز دارد، اینکه از حضور شما لذت ببرد. گاها بعضی از افراد در ارتباط با گربه خود از تنبیه و مجازات استفاده می کنند. اینکار با نحوه رفتار گربه که نسبت به حیوانات دیگر لجبازتر است، کامل مخالف بوده و احتمال بروز شرایط بحرانی بسیار زیاد است. برخی از افراد برای پاداش از دادن استخوان به گربه استفاده می کنند که به لثه و سیستم گوارشی گربه آسیب می زند. در ادامه به معرفی تشویقی گربه ونپی جرکی نرم اردک می پردازیم.

همانطور که در ابتدا گفته شد، تنبیه و مجازات برای ایجاد ارتباط با سگ و یا گربه اصلا روش مناسبی نیست، در حالی که روحیات گربه ها تا حد زیادی با سگ ها متفاوت است. روش های تشویقی بر روی رفتار گربه تاثیر مثبت می گذارد. اولویت اصلی در تربیت و آموزش به گربه ها، تشویق و پاداش است. انواع مختلف تشویقی ها با طعم های مختلف موجود هستند، که آزادی انتخاب بیشتری به صاحبان گربه ها می دهد. از دیگر مزایای استفاده از این تشویقی می توان به کمک در فرآیند یادگیری و حرف شنوی، حفظ سلامت دندان و سیستم گوارش گربه اشاره کرد.

تشویقی گربه ونپی ۸۰ گرمی جرکی نرم رشته ای اردک یکی از پاداش های خوشمزه و مناسب برای تربیت گربه ها است. شرکت های سازنده این تشویقی ها سعی کردند تا بیشترین مقدار ویتامین ها و موادمعدنی که گربه به عنوان وعده فرعی به آن نیاز دارند را در ترکیب این تشویقی ها قرار دهند. بین وعده های غذایی بهترین زمان برای دادن پاداش به گربه هاست. اگر هدف از این کار برای آموزش دادن به گربه باشد بالافاصله بعد از غذای اصلی یا قبل از غذا خوردن زمان مناسبی برای این کار نیست.

+ نوشته شده در  دوشنبه 23 خرداد 1401ساعت 15:12  توسط sadegh  بازدید 98 برچسب ها: خرید تشویقی گربه, غذا گربه ها , خرید غذا گربه , کنسرو گربه , پوچ گربه,

آشنایی با سود مرکب در بورس

سود مرکب در بورس

 

 

سود مرکب در بورس

 

سود مرکب یکی از مباحث مطرح و بسیار مهم در تمام سرمایه‌گذاری‌ها است. خصوصا در بورس که در ظاهر محدودیت نوسان ۵ درصد و سه درصد باعث می‌شود نتوان چندان سود کرد.

 

سود مرکب در بورس:

سود مرکب در بازاری با محدودیت نوسان

در بازار بورس ایران در حال حاضر محدودیت نوسان قیمت در بورس و فرابورس ۵ درصد و در بازار پایه ۳ درصد است. قیمت پایانی یک سهم که همان قیمت باز شدن سهم در روز معاملاتی بعدی است میانگین همین قیمت‌های معاملاتی سهم با در نظر گرفتن حجم مبناست.

درهرصورت فرض کنید شما سهمی دارید که در هر روز معاملاتی در قیمت پایانی +۵ درصد بسته می‌شود. فرض کنید شما به اندازه 10 میلیون تومان از این سهم خریده‌اید، در چند روز معاملاتی ارزش سهمی که خریده‌اید دو برابر می‌شود؟

بگذارید حساب کنیم.

اگر سهم در هر روز +5 درصد بخورد؛ یعنی در هر روز 5 درصد سود کنید، در این صورت سهمی که شما خریده‌اید در اولین روز معاملاتی 500 هزار تومان سود می‌دهد؛ زیرا

 

 

پس دارایی شما در پایان اولین روز معاملاتی برابر ۱۰ میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود.

 

 

حالا فرض کنید که ارزش سهم شما در روز دوم معاملاتی هم +5 درصد رشد کند. در نتیجه سود شما در دومین روز معاملاتی برابر 525 هزار تومان می‌شود.

 

 

پس دارایی شما در روز دوم معاملاتی برابر ۱۱ میلیون و 25 هزار تومان می‌شود.

 

 

اگر به همین ترتیب حساب کنید سود شما در روز سوم معاملاتی 551 هزار و 250 تومان و دارایی شما در پایان روز معاملاتی سوم ۱۱ میلیون و 576 هزار و 250 تومان خواهد بود.

حال بگذارید آنچه را گفتیم، تجمیع کنیم.

فرمول محاسبه سود مرکب

فرض کنید دارایی شما در روز n-ام را به‌صورت FVn و سرمایه اولیه شما را با PV نمایش دهیم. در این صورت دارایی شما در روزهای یکم، دوم و سوم چنین خواهد بود:

 

 

اگر با همین ترتیب ادامه دهیم می‌بینیم درصورتی‌که سرمایه‌ اولیه شما PV و r میزان سود یا همان نرخ بهره باشد و میزان دارایی شما در روز n-ام FVn باشد، در این صورت خواهیم داشت:

 

 

پس با این حساب می‌بینیم که اگر سهمی که شما به اندازه ۱۰ میلیون تومان از آن خریده‌اید هر روز ۵ درصد یا همان 0.05 سود کند، دارایی شما در ۱۴ روز کاری برابر خواهد بود با:

 

 

یعنی شما در ۱۴ روز کاری ۹۸ درصد سود خواهید کرد و دارایی شما ۱۹ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۳۱۵ تومان خواهد بود.

در این حساب‌وکتاب‌ها شما می‌توانید سود نهایی را نیز این‌گونه حساب کنید. اگر سود هر روزه‌ای که می‌گیرید را با r نشان دهیم و میزان سود شما در روز n – ام را با rn نمایش دهیم، در این صورت سود نهایی شما چنین خواهد بود:

 

 
+ نوشته شده در  دوشنبه 23 خرداد 1401ساعت 2:21  توسط sadegh  بازدید 373 برچسب ها: وبرس , دلفین وست , لایت کوین ,درباره فارکس,

سفر به اسپانیا و تور مسافرتی رز آبی

تور مسافرتی رز آبی

 

 

 

مناطق دیدنی اسپانیا

اسپانیا مناطق دیدنی و گردشگری زیادی دارد، در اینجا به چند مورد از مشهور ترین های آن می پردازیم که عبارتند از:

قصر های الحمرا

یکی از معروف ترین مناطق دیدنی با تور اسپانیا، قصر های الحمرا است. در قصر های الحمرا مجموعه ای از ساختمان، باغ، برج و یک مسجد وجود دارد. از جمه ویژگی هایی که باعث محبوبیت این مجموعه شده است، حکاکی های سنگی منحصر به فرد، نقاشی های زیبا و سقف های آجری است که هر کدام به شیوه ای خارق العاده طراحی شده اند. جالب است بدانید که قصر های الحمرا به عنوان برجسته ترین اثر معماری رنسانس اسپانیا معروف است.

مسجد کوردوبا

مسجد کوردوبا یک آثار معماری آفریقایی در اسپانیا است که دارای ویژگی های شگفت انگیزی است. به عنوان مثال این مسجد 19 درب ورودی و یک تالار دعا دارد که داخل آن تعداد زیادی ستون وجود داشته به صورتی که اگر از هر درب وارد شوید، تقارن داخلی را به وضوح می بینید. همچنین این مسجد یک هنر و معماری اسلامی نیز به حساب می آید.

کلیسای ساگرادا فامیلیا

کلیسای ساگرادا فامیلیا که در شهر کاتالان قرار دارد، یکی از جاذبه های گردشگری اسپانیا به حساب می آید. این کلیسا که هنور به صورت کامل ساخته نشده، توانسته افراد زیادی را برای دیدن آن به این منطقه جذب کند. چرا که نمای نیمه ساخته آن نیز بسیار زیبا و شگفت انگیز است. همچنین از این کلیسا با عنوان کلیسای خانواده مقدس نیز یاد می کنند.

موزه گوگنهایم

موزه گوگنهایم در شهر بیلبائو یکی از مناطق خاصی است که با تور اسپانیا می توانید از آن دیدن کنید. خاص بودن این موزه به دلیل طراحی های منحصر به فردی است که داخل آن وجود دارد. چراکه همواره هیچ عکاسی نتواسنته هماهنگی میان آنها را توصیف کند. دیوار های این موزه با استفاده از بلوک های تیتانیومی و ورقه های موج دار آلومینیومی ساخته شده که همین امر سبب طراحی منحصر به فردش شده است.

کلیسای جامع سانتیاگو د کامپوستلا

کلیسای سانتیاگو د کامپوستلا از جمله کلیساهایی است که ترکیب معماری رومی و باروک را دارد، بدین صورت که داخل آن معماری رومی و نمای خارجی آن به سبک معماری باروک است. وجود مقبره هایی زیبا در آن سبب زیباتر شدن این کلیسا شده که از جمله آنها می توان به مقبره "کامینو د سانتیاگو" اشاره نمود.

سواحل کوستا دل سول

با تور اسپانیا می توانید به آفتابی ترین ساحل اروپا نیز سفر کنید. سواحل کوستا دل سول که شن های سفید و زیبایی دارد، به منطقه ای برای آفتاب گرفتن تبدیل شده است. از جمله جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به شهر مالاگا که بسیار زیبا و چشم نواز بوده و همچنین اقامتگاه های پورتو بانوس اشاره کرد.

شهر تولدو

اگر به دنبال یک شهر قدیمی با کوچه هایی نا متقارن و باریک هستید، حتما به شهر تولدو بروید. این شهر که دارای معماری اسلامی بوده به سبک معماری های کلیساها ساخته شده است. از جمله زیبایی های این شهر، احاطه سه طرفه آن توسط دره کوچک رودخانه تاقوس است. همچنین می توان از این شهر به عنوان یک موزه نیز نام برد، چراکه بناهای تاریخی و قدیمی آن بسیار زیبا و منحصر به فرد است.

کاخ سلطنتی مادرید

با تور اسپانیا می توانید بزرگترین کاخ سلطنتی در تمام اروپای غربی یعنی کاخ سلطنتی مادرید را ببینید. درست است که این کاخ توسط خانواده سلطنتی برای برگزاری مراسم های دولتی استفاده می شود ولی بازدید آن برای عموم آزاد بوده و در آنجا خبری از گاردهای امنیتی نیست.

زمان سفر با تور اسپانیا

اکثر کسانی که می خواهند تور اسپانیا را انتخاب کنند، به دنبال بهترین زمان برای رزرو تور اسپانیا هستند. باید بگویم بهترین زمان موقعی است که شما شرایطش را دارید تا چند روزی دست از کار بکشید و بدون نگرانی به سفر بروید.

اسپانیا در تمام طول سال جذاب و دیدنی است و آب و هوای معتدلی دارد. با این حال افراد زیادی از نقاط مختلف دنیا از اواخر اردیبهشت تا اواخر شهریور به اسپانیا می روند. بهتر است بگویم کشور اسپانیا در این بازه زمانی شلوغ تر بوده و توریست های بیشتری به آنجا می روند.

تور مسافرتی رز آبی:

 

 

قیمت این تور

قیمت تور اسپانیا با توجه به انتخاب امکانات و همچنین بازه زمانی مورد نظر متفاوت است. به عنوان مثال با انتخاب هتل پنج ستاره در ایام عید نوروز باید هزینه بیشتری نسبت به زمانی که تعطیلات خاصی نبوده یا هتل سه ستاره انتخاب می کنید، بپردازید. تور مادرید، تور بارسلون یا تور های ترکیبی که وجود دارد، در قیمت تور اسپانیا متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید از همکاران ما کمک بگیرید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 22 خرداد 1401ساعت 7:26  توسط sadegh  بازدید 241 برچسب ها: تور اسپانیا ,تور رز آبی ,درباره رز آّی ,آشنایی با رز آبی ,درباره رز آبی,

آشنايي با قيمت تور زوريخ ۱۴۰۱

قيمت تور زوريخ ۱۴۰۱

 

تور زوريخ

تور زوريخ يكي از تورهاي پرطرفدار در بين علاقه مندان به سوئيس است. قدمت تاريخي اين شهر و جاذبه هاي تفريحي و گردشگري آن يكي از مهم ترين دلايل افراد براي انتخاب تور زوريخ هستند. اگر قصد استفاده از تور زوريخ را داريد اين مطلب را دنبال كنيد تا شما را با جاذبه هاي اين شهر ديدني و جذاب آشنا كنيم.

آشنايي با شهر زوريخ

زوريخ بزرگترين و ثروتمندترين شهر در سوئيس است كه اكثر افراد آن را به خاطر بانك هايش مي شناسند. همان طور كه مي دانيد زوريخ مركز مالي سوئيس است. قسمت هاي قديمي شهر زوريخ به همان حالت قبلي خود باقي مانده اند خيابان هاي پر پيچ و خم، كليساها، مراكز تاريخي شهر و … قسمت هاي قديمي شهر هستند. شما در تور زوريخ مي توانيد علاوه بر بازديد از مراكز تاريخي و گردشگري به بازديد از جاذبه هاي مدرن زوريخ نيز بپردازيد. در زوريخ گالري هاي هنري و مراكز فرهنگي زيادي برگزار مي شود كه نشان دهنده جذابيت تور زوريخ هستند.

قیمت تور زوریخ ۱۴۰۱:

 

تور زوريخ

استفاده از تور زوريخ و بازديد از جاذبه هاي آن بدون شك يكي از بهترين تجربه هاي زندگي شما خواهد بود. هرچند زوريخ يكي از گران قيمت ترين مكان ها براي گردشگري است اما با رعايت برخي نكات مي توانيد اين سفر را به سفري ارزان و مناسب براي خود تبديل كنيد.

فرودگاه هاي شهر زوريخ

شلوغ ترين فرودگاه بين المللي در كشور سوئيس در شهر زوريخ قرار دارد زيرا هر ساله تعداد زيادي گردشگر خارجي به اين شهر وارد مي شوند. شهرت جهاني زوريخ علت اصلي انتخاب گردشگران است. شما در تور زوريخ مي توانيد از موزه ها، دانشگاه هاي زوريخ، برج ساعت، بناهاي تاريخي، خيابان هاي مشهور اين شهر و بسياري ديگر از جاذبه هاي ديدني آن ديدن كنيد و با كوله باري از تجربه و فرهنگ جديد از اين شهر خارج شويد. در ادامه با مراكز تفريحي و گردشگري زوريخ، بازارها و مراكز خريد آن، آب و هواي زوريخ و بهترين زمان سفر به زوريخ آشنا خواهيد شد تا از اين اطلاعات در زمان تور زوريخ استفاده نماييد.

وضعيت آب‌ و‌ هوايي شهر زوريخ

زوريخ يكي از بهترين و خوش آب و هوا ترين شهرهاي سوئيس است كه با آب و هواي چهار فصل خود ميزبان گردشگران زيادي است. آب و هوا در اين شهر معتدل است. اگر در فصل زمستان قصد استفاده از تور زوريخ را داريد بايد بدانيد كه اين شهر در زمستان دماي زير صفر درجه سانتي گراد و در تابستان دماي 30 درجه سانتي گراد دارد.

بهترين زمان براي سفر با تور زوريخ

زوريخ داراي آب و هواي متنوع زيادي است اما بهترين زمان استفاده از تور زوريخ بين ماه هاي ژوئن و آگوست است. در اين ماه ها دماي هوا ملايم است و شما مي توانيد در درياچه ها و رودخانه هاي شهر شنا كنيد. البته دماي هواي مناسب اين شهر در فصل تابستان آن را به يكي از شلوغ ترين مقصدهاي گردشگري در سوئيس تبديل كرده است البته اكثر تفريحات در اين فصل گران هستند. اگر به اسكي علاقه مند هستيد از تور زوريخ در فصل زمستان استفاده كنيد اكثر علاقه مندان به اسكي در كوه هاي آلپ سوئيس اين فصل را براي سفر خود انتخاب مي كنند. اگر به دنبال قيمت هاي نسبتا مناسب تور زوريخ هستيد فصل هاي بهار و پاييز فصل هاي مناسب تري هستند در اين فصل ها هوا كاملا خنك است.

ليست پروازهاي مستقيم و غير مستقيم به زوريخ

شما در تور زوريخ مي توانيد از ايرلاين هاي مختلفي براي پرواز تهران به زوريخ استفاده كنيد. همان طور كه مي دانيد ايرلاين هاي مختلف خدمات متفاوتي را به مسافران خود مي دهند. نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه معمولا كليه پروازهاي زوريخ از تهران به صورت غير مستقيم صورت مي گيرند اما اگر علاقه مند به پرواز مستقيم تهران به زوريخ هستيد مي توانيد در زمان رزرو تور اين مورد را نيز اعمال كنيد. زوريخ و تهران در فاصله 3765 كيلومتري هم قرار دارند و مدت تخميني پرواز تقريبا 8 ساعت است البته اين مدت متناسب با شرايط آب و هوايي تغيير مي كند.

هزينه‌ هاي تور زوريخ

 

 قيمت تور زوريخ ۱۴۰۱

+ نوشته شده در  يکشنبه 22 خرداد 1401ساعت 6:52  توسط sadegh  بازدید 237 برچسب ها: تور زوریخ , تور سوئیس ,تور رز آبی ,درباره رز آبی ,آشنایی با ررز آبی ,درباره رزآبی,

آشنایی با غذای توله سگ اشپیتز

غذای توله سگ اشپیتز

 

غذای توله سگ اشپیتز

 

 

سگ اشپیتز ‏

سگ اشپیتز یک حیوان پرانرژی، فداکار، مهربان می‌باشد که تمایل زیادی به پریدن و ایستادن روی پاهای ‏عقبی‌اش دارد. سگ اشپیتز بسیار سرزنده و خوشحال است. آموزش این سگ بسیار راحت است و با استفاده از ‏تشویقی سگ و اسباب‌بازی‌ها می‌توانید بسیاری از ترفندها و دستورات اساسی را به آن‌ها آموزش دهید. بهتر است ‏این آموزش‌ها از سن تولگی انجام شود تا همیشه گوش به فرمان باشد.‏ اشپیتز آلمانی پرانرژی است و عاشق بازی است، اما نیازی به ساعت‌ها ورزش ندارد. مقدار متوسط ورزش منظم ‏برای او کافی است. تهیه یک منطقه امن برای ورزش توصیه می‌شود زیرا او یک سگ بسیار کنجکاوی بوده که ‏می‌تواند در جستجوی ماجراهای دیگر از کوچکترین شکاف‌ها عبور کند. ورزش همچنین می‌تواند به صورت ‏فعالیت‌های داخل منزل، مانند: تعقیب توپ یا آموزش ترفندهای جدید به او انجام شود. اگر در آپارتمان زندگی ‏می‌کنید، حتی پیاده روی کوتاه در راهروها می‌تواند یک ورزش باشد.‏ این نکته را در نظر داشته باشید که اجازه ندهید اسپیتز آلمانی شما بیش از حد خسته شود. او نژادی سرزنده و ‏باهوش است و اگر در طول روز هم هیچ کاری انجام ندهد، ممکن است دست به تخریب بزند یا بیش از حد ‏پارس کند‎.‎

 

غذای توله سگ اشپیتز:

 

 

اطلاعاتی درباره تغذیه ای در مورد سگ شیتزو + قیمت غذای سگ اشپیتز

این نژاد از سگ در مقایسه با سایر نژادهای با این اندازه مقدار بیشتری غذا می خورد البته میزان غذایی که شیتزو باید روزانه بخورد به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین برای تعیین میزان نیاز شیتزو باید عواملی مانند سن، وزن، سطح فعالیت و شرایط سلامتی حیوان خانگی را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که از رژیم غذایی با کیفیتی برای تغذیه سگ شیتزو خود استفاده کنید. مقدار توصیه شده روزانه برای یک شیتزو 2/1 تا 1 فنجان غذای خشک با کیفیت است. اکثر غذاهای آماده ای که بصورت تجاری در دسترس هستند معمولا ارزش غذایی پایینی دارند و در نتیجه نیاز به کالری بیشتری برای ایجاد حس سیری در سگ شما مورد نیاز است. به خاطر داشته باشید که اگر از این نوع غذاها بیش از حد مورد نیاز حیوان خانگی خود استفاده کنید، باعث افزایش وزن آن ها و مشکلات چاقی خواهید شد. توصیه می شود به شیتزو های بزرگسال حداقل سه بار در روز غذا دهید. این توله سگ ها ممکن است حتی به 4 تا 6 وعده غذایی در روز نیاز داشته باشند. به این دلیل است که این نژاد مستعد هیپوگلیسمی است زیرا با این متابولیسم سریع، آن ها توانایی نگهداری مقدار زیادی از ذخیره انرژی را ندارند. بنابراین پخش وعده های غذایی آن ها در طول روز به ثابت ماندن سطح انرژی آن ها کمک می کند.

 

تاریخچه نژاد اشپیتز

به نظرمی رسد که نژاد اشپیتز نشات گرفته از نژاد بزرگ Samoyd می باشد، این نژاد بالای ۱۰۰ سال است که در آلمان بعنوان همراه و دوست انسانها شناخته شده. با اینکه اجداد این نژاد از ژاپن میان ولی از قرن ۲۰ به بعد، این سگ ها  به شدت توی اروپا و اکثر جاهای دنیا محبوب شدند. برخلاف فراوانی از سگ‌های کوچک دیگه، اشپیتز ژاپنی نژادیه که با بچه‌ها خیلی خوب کنار می آید.

اشپیتز آلمانی به صورت مستقیم از سگ‌های گله پر موی قطب شمال مانند ساموید نشات گرفته‌است. گفته می‌شود توسط دزدان دریایی (Vkingplunderes) به اروپا راه یافته‌اند.

معرفی نژاد اشپیتز

بینی گرد، کوچک و کاملاً سیاه بوده، جمجمه ای مشابه با روباه و متناسب با اندازه بدن خود دارد. پوزه ای کوتاه و لب های کوچک به رنگ تیره و سیاه دارد که به آرواره چسبیده اند از مشخصات ظاهری سگ اشپیتز است. سگ اشپیتز گوش‌های مثلثی و نوک ‌تیزکوچک دارد، گردنی با طول متوسط، دم پیچ خورده پراز خز و از همه زیباتر پوستی صاف و بدون چین و چروک دارد. توجه داشته باشید که رنگ پوزه و لب ها با توجه به رنگ پوست و بافت ژرمن اشپیتز متغیر است. اشپیتز دارای سه نوع متفاوت می باشد :

  1. اشپیتز غول پیکر
  2. اشپیتز استاندارد
  3. اشپیتز مینیاتور

این سه نوع از هر لحاظ بجز جثه به یکدیگر شبیه هستند. رنگ مو در اشپیتز غول پیکرسفید، قهوه ای و سیاه است ولی طیف رنگی در انواع استاندارد و مینیاتور بیشتر است. پوشش مو ها در سر کمتر از سایر بدن می باشد. پاها بسیار کوچک است و در بین پنجه ها دارای مو می باشد ، چشم هایش درشت و دمش حالت فر خورده دارد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 22 خرداد 1401ساعت 4:57  توسط sadegh  بازدید 225 برچسب ها: سگ ها , حیوانات ,درباره حیوانات ,آشنایی با حیوانات ,پت شاپ ها , آشنایی با پت شاپ ها,

آشنایی با نحوه سرمایه گذاری در فارکس

نحوه سرمایه گذاری در فارکس

 

نحوه سرمایه گذاری در فارکس

 

 

 

چگونه در بازار فارکس می‌توان اقدام به تبادل دو ارز نمود؟

در بازار فارکس ارزها به صورت جفت با یکدیگر معرفی می‌شوند. برای مثال یورو دلار نشان دهنده تبادل یورو با دلار و برعکس است. کسانی که یورو در اختیار دارند، می‌توانند با فروش یورو در این جفت ارز اقدام به تبدیل آن به دلار نمایند و کسانی که دلار در اختیار دارند، می‌توانند با فروش دلار و خرید یورو اقدام به تبدیل ارز خود به یورو نمایند. این روند برای سایر ارزهای جهانی نیز به همین منوال در جریان است و کاربران سرتاسر جهان می‌توانند برای چنین امری اقدام کنند. البته مسلماً چنین امکانی برای کشورهایی مانند ایران که اقتصادی مهجور و منزوی در جهان داشته و ارتباط کمی با اقتصاد جهانی دارند، امکان‌پذیر نخواهد بود.

چرا آموزش بورس فارکس مهم است؟

حال شاید از خود بپرسید که چرا باید فارکس یاد بگیریم و آموزش بورس فارکس چه اهمیتی دارد؟ اهمیت آموزش فارکس را می‌توان از چندین جنبه مورد بررسی قرار داد. در درجه اول اهمیت شناخت این بازار را باید در آشنایی با تجارت‌های جهانی قلمداد کنیم. به این معنی که در بازار جهانی و وقتی صحبت از معاملاتی میان کاربران کشورهای مختلف می‌شود، با استفاده از بازار فارکس دیگر نگرانی از بابت تبادل ارز نبوده و میلیاردها دلار را می‌توان تنها در چند ثانیه و با چند کلیک ساده تبادل نمود. از این گذشته این بازار در حال حاضر یک منبع درآمدی و یک بازار بسیار پرهیجان با امکان کسب سود بسیار زیادی است که باعث شده تا کاربران زیادی با درآمدهای بسیار اندک بتوانند صورت قابل توجهی برای خود جمع کنند.

آموزش فارکس برای همه کسانی که به دنبال داشتن یک زندگی مرفه و بی‌دغدغه نسبت به مسائل مالی هستند، امری لازم و ضروری است. این بازار راه حلی است که با استفاده از آن شما می‌تواند در هر گوشه‌ای از دنیا با آن برای کسب درآمدهای قابل توجه اقدام کنید. نیازی به آموزش زبان و یا تغییر روش خود در هیچ کشوری نداشته و با شناخت اصول لازم برای آن می‌توانید قدمی مطمئن و اثر‌بخش را با آن بردارید. ایرانی‌هایی هم که به دنبال رسیدن به درآمد دلاری هستند، می‌توانند با یادگیری تکنیک‌های معامله کری در این بازار، چنین شرایطی را برای خود ایجاد کنند.

 

نحوه سرمایه گذاری در فارکس:

 

 

آموزش فارکس به زبان ساده یک شروع عالی

آموزش فارکس به زبان ساده و قابل فهم باعث می‌شود تا شما از همان ابتدا در روندی قرار داشته باشید که همه مفاهیم لازم را فراگرفته و بعد از تفهیم کامل وارد مرحله بعدی شوید. خیلی از کاربران اصرار دارند تا از همان روز اول ورود به این بازار با همه اصطلاحات و قوانینی که شاید حتی یک بار هم نیاز به آنها پیدا نکنند، آشنا گردند. همین موضوع چالش‌های زیادی را برای آنها به دنبال داشته و باعث می‌شود تا هم از اصل مطلب دور بمانند و هم عمق این بازار را درک نکرده و در نتیجه با شکست‌های پیاپی از این بازار پا پس بکشند. چنین روندی مخصوصاً در میان کاربران ایرانی به شدت رواج پیدا کرده است. اما آموزش فارکس به زبان ساده راه حلی است مکه شما را از بحران‌های رایج در این بازار دور نگه خواهد داشت.

+ نوشته شده در  يکشنبه 22 خرداد 1401ساعت 2:42  توسط sadegh  بازدید 1319 برچسب ها: فارکس ,بورس , دلفین وست ,سرمایهگذاری فارکس , اتریوم,